The BOSS 2012.03.10. 21:39

Az a baj....

Szóval ma már megtört a tegnapi sikerszériám. Péntek este ott hagytam abba hogy szombaton (azaz ma) lesz egy rövid regisztráció, interjú, majd vasárnap reggel 6 ra mehetek szendvicseket gyártani. Úgy látszik odafönn valaki meggondoltam magát és túl kevésnek találta a megpróbáltatásaimat. A regisztrációval még nem is volt probléma. Sőt talán az interjú is jól ment csak az az érzésem hogy túl jól beszélek angolul és  a szervező kissé félti a pozícióját. Jelenleg a többiek nem beszélik a nyelvet és így ő pótolhatatlan. Szóval én konkurencia lennék. Hát így maradtam beugrós... Lassan kútba ugrós. De fel a fejjel. Hétfőn lehengerlő leszek!

Ma beszéltem az unokatestvéremmel is. Reading ben él és CNC mérnök. Ő egy teljesen más életszinvonalt vázolt fel... igazából valahol nekem is ilyesmi a célom. Hát majd kiderül.

Azért hogy valami jó is történjen a mai napon meghívtak a lakótársak egy vacsira. Törtkrumpli és sült máj. Ez igen. Hétvégi ünnepi kaja. Most a hétvége az unalom lesz. Vasárnap nem történik semmi. De legalább összeszedem magam a hétfőre! FEL A FEJJEL!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr374308450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása