Az ember fejében vannak szép tervek. Többé kevésbé megpróbálja elérni a kitűzött célokat. Vagy sikerül vagy nem... Én is leterveztem hogy 2 hét betegszabi + 2 hét sima szabi de ma felhívtak a melóból hogy nem igen akarnak nekem adni szabit...

Egy Ponyvaregényes idézet jut erről eszembe:

"Ezékiel 25:17 Az igaz ember járta ösvényt mindkét oldalról szegélyezi az önző emberek igazságtalansága és a gonoszok zsarnoksága. Áldott legyen az, ki az irgalmasság és a jóakarat nevében átvezeti gyöngéket a sötétség völgyén, mert ő valóban testvérének őrizője és az elveszett gyermekek meglelője. Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal, és amazokra is, akik testvéreim ármányos elpusztítására törnek, és majd megtudjátok, hogy az én nevem az Úr, amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok!"  Szóval kedves manager úr kezd el fosni mert az ellenem és a társaim ellen elkövetett bűneidért lakolni fogsz.

Hát igen! Már csak azért is találok melót és szarok a büdös fejetekre köcsögök!!!! A mai interjú egyébként úgy érzem tök jól ment. Félek, elkiabálom de talán már elég akadályt gördített az élet elém, hogy végre valami jó is történhessen!!!

Még a héten megyek a Tesco raktárba is interjúra. Vegy ez vagy az BE FOG JÖNNI! Aztán még azt is elfelejtem, hogy ki a faszom az az Orbán Viktor!!!

Hadsereg: ELŐRE!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr394312349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása