The BOSS 2012.03.14. 20:13

Az áttörés

Szerda reggel van. Szokásos angliai időjárás. Borongós és hideg az embernek még kimozdulni sincs kedve,de tudom, hogy össze kell magam szedni mert menni kell a vágóhídra. Én leszek a pulykák réme!!! 11 órára bent is vagyunk. Egy lengyel srác a főnök - miért is nem lepődtem meg -, leültet bennünket, majd hoz egy tesztet. Egy viszonylag egyszerű matematikai (általános iskola 8. osztály) és egy szintén egyszerű angol nyelvi teszt. Mondom ezzel nem lesz gond. 4 en voltunk abból 2 nek nem csak a teszt de már a regisztrációs lap kitöltése is nehézséget okozott. Ohh mi lesz itt. Lediktáltam mindenkinek mit kell írni. Jött Daniel és egyesével mindenkivel elbeszélgetett. Vagyis csak akart mert az első delikvens után jobbnak látta ha egy csoportban kérdez minket én meg fordítok oda-vissza mindenkinél. A többieket fel is vette mondta, hogy ők mehetnek de én várjak egy kicsit még. Beszélgettünk egy sort, majd eltűnt és egy paksaméta papírral jött vissza. Nocsak kezd érdekes lenni a dolog....

Az első adag egy komolyabb matematikai teszt volt. Itt már végre kellett használni a szürkeállományt is. 2 pont veszteséggel 98% ra írtam meg. Elismerő hümmögés keretében adott egy másik köteget. Haladó angol nyelvi tesz. Itt már izzadtam rendesen. Megírtam átnézte, 15 pont veszteség de még vastagon belefértem. Kaptam egy harmadik köteget is. Kinyitom, elkezdem olvasgatni, szerződés. Nocsak nocsak. Felvettek Egy másik gyárba, állandó nappalos beosztásba (8h - 17h). Utána még beszélgettünk egy jó sort és ahogy láttam elégedett volt velem Hmmm ez már valami. Holnap du. 2 re megyek bevezető oktatásra, és nem szalagmunkára. 

MEGVAN AZ ELSŐ ÁLLÁSOM!!!!

De hogy milyen az én szerencsém? Szombaton kell mennem egy másik helyre is interjúra. Itt már másfél fonttal többet ígértek óránként. Azért a túlórákkal együtt ha 100 fonttal havi több jön össze azt megérzem. Majd meglátjuk! Jelentem látom a fényt az alagút végén!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr904317148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása