The BOSS 2012.12.02. 14:04

Vasárnap

Az egyik szemem sír  a másik nevet... Vasárnap van. Szép napos idő odakint, kb 0 fokos hőmérséklet. A levegő meg sem mozdul. Kinézek az ablakon és látom hogy a megbarnult, falevelek mozdulatlanok. A fű még most is zöld de mintha valaki egy vékony fehér fátyollal takarta volna le. Ez a valaki a fagyos éjszaka volt. 

Feleségem reggel 6 kor elment dolgozni. Én majd' egy órával később indulok. DE NEM MELÓBA. Szabadnapos vagyok. Úgy döntöttem, hogy megnézem a híres Measham carboot ot (lényegében bolhapiac). Hál istennek még társaságom is volt Edina és Szupi személlyében. Hideg időben már egy nagy csarnokban van az amúgy szabadtéri vásár. Így sajnos jelentősen korlátozott a férőhely de érdekes dolgokat találhat az ember. Vettem is pár apróságot. Kb 1 óra alatt végeztünk a piacra mikor egy kellemes kávé-cigi közben azon tanakodtunk hogyan tovább. Ekkor jutott eszébe Szupinak hogy a közeli Donington versenypálya ilyenkor szintén piacként üzemel. Hát gyerünk. Itt már nem használt cuccok voltak. Ez leginkább az egykori lengyelpiacok modern átiratai. Új és márkás (vagyis márkajelzéssel ellátott) termékek tömkelege, a bolti árhoz képest negyed-ötödáron. Itt is eltöltöttünk egy kellemes órát, de sajnos a hideg legyőzött minket. 

Irány haza. Itthon egyedül... Mit is lehetne csinálni. Attilával nekiálltunk kitakarítani a konyhát. Szépen akkurátusan apránként. Kíváncsi leszek mi lesz ha megjönnek a csajok. lesz ám meglepetés.

A délután hátralevő része még elég bizonytalan számomra. Nem tudom mihez kellene fognom. Azért ez jellemző. Végre van egy szabadnapom, persze a feleségemnek akkor kell menni dolgozni, én meg nem tudok mit kezdeni a szabadidőmmel... 

Tipikus körök.10 percenként megnézem a hűtőt, facebook ot, de persze semmi változás.  Azon gondolkozom talán ki kellene takarítani a kocsit. De valahogy nincs hozzá erőm.

Majd kiderül mit tartogat az élet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr834942872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.12.02. 14:42:03

Van az így...pedig advent első vasárnapja van...úgy látszik ezek a vasárnapok már csak ilyenek...Itthon is szomorkás esős idő van,napsütés sehol a borús idő lehangol...és ha hiszed,ha nem én is neki álltam a konyhámnak....igaz közben egy almás lepényt is elkészítettem.És mivel advent akkor az első gyertyát is meggyújtottam :)Szépen ég villódzik a lángja...sok mindent eszembe juttat...Téged is kisfiam,mert ennek köszönhetően gondoltam,megnézem a blogodat írtál-e?És igen...:)
Igazad van....majd kiderül mit tartogat az élet...reménykedjünk a jóban!!!!

micsoda? 2012.12.02. 17:00:50

Imádom a bolhapiacot, pláne az ilyen távoli vidéken. Nagyon erősek voltatok a vásárlást illetően.
Konyhában én is elfogadnék egy ilyen takarító párost, legrosszabb takarítani. Igen, advent kezdődik, megható „anya- mami” hozzászólása.

johnibyg 2012.12.31. 11:37:44

Csáó!
Mi történt a ködös Albionban? Világvége, hogy nincs poszt?
süti beállítások módosítása