The BOSS 2013.01.05. 15:08

2013 mit tartogat?

Az év vége elég keményre sikeredett nekem. 

A legutóbbi vakációmkor megfogadtam, hogy egy hosszabb ideig biztos nem jövök újra Magyarországra. Úgy is búcsúztam el a családtagoktól, hogy sajnos most egy jó darabig nem találkozunk.Ennek ellenére most újra itt vagyok. Hogy milyen érzés? Vegyes. Mivel 2 hónapja voltam utoljára itt most nem hat rám olyan erővel a finom étel és a sok "hazai" íz mint mikor hosszú idő után először jöttem. Talán az is belejátszik a dologba, hogy ezúttal nem egyedül jöttem. Velem van a feleségem is.

De ha már itt vagyok kicsit elkezdem a közel 30 év alatt megszerzett kapcsolati tőkémet a kinti boldogulásomra hasznosítani. Amióta kint vagyok azon jár az agyam, hogy saját vállalkozást nyissak. És ha minden igaz - talán el sem kiabálom - akkor most lett egy ötletem és a pénteki üzleti tárgyalásom eredményeként már lehetőségem is a továbblépéshez és ahhoz, hogy megvalósítsam álmaimat. Lehet, hogy most sokan nagyképűnek vagy nagyravágyónak tarthatnak de valahogy nem elégszem meg a jelenlegi munkámmal, életkörülményeimmel. Szeretném végre levenni az acélbetétes cipőt, elhagyni a munkásruhát és végre újra öltöny-nyakkendő kombinációban inni a reggeli kávémat. Az első lépést már meg is tettem... Elmentem ma édesanyámhoz és több órán keresztül az itthagyott ruháimat válogattam... Az eredeti terv pár pulcsi volt de a végén azt vettem észre, hogy a halom ruha szinte csak öltöny, ing, nyakkendő, és zakó. Azért sikerült kb 2 szem pólót és pulcsit is kiválogatni. Sajnos nem csak a szín és a stílus volt meghatározó de a méret is. Mikor elhagytam az országot nádszál voltam. Na jó... nádszál csak kötegelve... 114 kg. Az a 182 cm es magasságomhoz mérve azért jelentős túlsúlyt jelent. Most több mint 20 kg al vagyok könnyebb... Szóval kevés vagyok a ruhákba mint Geronazzo Máriának egy labello. 

Érdekes itthon az élet. Elszoktam attól, hogy fáradtak, és bunkók a pénztárosok a Tescoban, hogy általában feszültek és idegesek az emberek. illetve elszoktam az itthoni vezetéstől. Még sokszor ösztönösen a másik oldalra megyek az úton. A sok hülye meg jön velem szembe... 

2 héttel később...

De hál' istennek már itthon vagyok. Igaz akkor ezt még nem tudtam de az utolsó hetek nem sok jót tartogattak nekem. Feleségemet nem hívták dolgozni a szendvicsesbe. Valószínűleg berágtak azért mert én otthagytam a céget. Ezután kiderült hogy december 28 az utolsó munkanapom a munkahelyemen, de addig is alig egy-két napot tudok menni dolgozni. Hát ez fasza. Aktív munkakeresésbe kezdtünk... De hamarabb találok egy becsületes magyar politikust mint, karácsony környékén itt munkát. Szóval reménytelenül fordultunk át az újévre.

Január 2.

Bementünk a városba. MUNKÁT AKAROK! 4 en voltunk hátha pont kell egy nagyon fasza magyar csapat valahova, minimálisnak mondható angoltudással a többieknél. És igen SZERENCSÉNK LETT! Kitti talált munkát a helyi sörgyárban. Fasza. Csupán csak az a gond, hogy még a sör szagát sem bírja. Nem baj, akkor lehet válogatni ha legalább kettő van. Most csak ez volt, tehát elfogadva... négyből egy.

A regisztrációkor Szupi barátom elfelejtette bevinni az adószámát. Ej ej ej...Mindegy majd ha lesz valami konkrét akkor bedobjuk. Másnap ismét bementünk. Végigjártuk az összes munkaközvetítőt, de csak ígéreteket kaptunk. Mindegy majd csak lesz valami. Azért még bedobjuk azt az adószámot a tegnapi helyre. Felmentünk, elmeséltem, hogy mi a történés mikor a faszinak felcsillant a szeme. Behívott egy interjúra. Álom fizetés, ultrakönnyű meló, és ingyenes bejárás.... Ilyen nincs!!! Nem lehet igaz... De délután már kezdtünk. És igaz!!! Csak így tovább 2013!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr344999692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2013.01.05. 21:00:10

Csak így tovább kisfiam! Nem írtad meg mi van....tudom nem akartad,hogy izguljak....de ha nem tudok rólad,rólatok akkor is izgulok!Szeretlek!

micsoda? 2013.01.09. 22:12:58

Milyen jó, hogy ketten vagytok. Csak könnyebb volt átvészelni ezt a nem is egyszerű évvégét. Már én is gondoltam magamban, hogy meddig megy ez csomagolás,raktározás. Jól indul az év, igy menjen tovább! Ja, és szabad sűrűbben is írni:)
süti beállítások módosítása