Jelentem élek! nem ütött el a targonca és a malév is megkímélte életemet. Azért a délután már pozitív volt egy kicsit. Nyomtam ma a melót mint állat és realizáltam hogy folyamatosan javul a performance om. Egyre jobb és jobb százalékok jelennek meg a kijelzőn. Nah ez már valami. Igaz egy kicsit a düh is dolgozott bennem a mai nap sikertelensége miatt... Talán pont ez vezérelt hogy Tescos pályafutásom alatt először normális kaját egyek vacsira a kantinban. Sült sertés oldalas volt a menü. 2,25 Font. Hát legyen... Ma már úgy is szigorú negatívban van a költségvetésem. Szóval épp ezerrel pakolok, közben fejben a Red Hot Chilli Papper - Californication számát dúdolom mikor jön az üzenet. A műszaknak vége, stb.. De hát még csak 9 óra van... Mindegy. Ha Menni kell hát menni kell. Persze busz ebben az időben nincs szóval marad a taxi. 3 szlovák sráccal összefogva rendeltünk egy 7 személyest. 18 font volt összesen az út. nem is vészes. Kb fél 10 kor már a Yellow Shop előőt toporogtam a sorban sörért. Úgy döntöttünk Balázzsal hogy a mai napot csak 2 doboz söröcske segíthet elviselni. Igaz én inkább bor párti vagyok, de sajnos az itteni borok Lenyelhetetlenek. Szó szerint. Nálunk az asztali koccintós is minőségi ezekhez képest. Viszont a LECH (Lengyel) sör nem is rossz. Hát gyorsan bevállaltunk 2 dobozzal. Ez biztos segít elaludni. Holnap felkelek és végre egy új nap virrad!

Köszönöm a kommenteket. Jól esik hogy van akinek tetszik az írás. Addig is fel a fejjel!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr504366669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_sugarfree_ 2012.04.06. 13:42:05

Helló, a szar napok után mindig jobbak jönnek, fel a fejjel! Én a blogoddal nyitom minden napomat és nagyon drukkolok! :)
Hamarosan remélem sorstársak leszünk, csak én egyelőre itthonról próbálok melót megcsípni (így talán hosszadalmasabb).

Csak egy tipp pénzínséges időkre: Angliában ettem anno nagyon finom konzerv zöldséglevest valami fél fontért (plusz kenyér), az ötlet maga borzasztó volt, de melegítés után az élmény meglepően pozitív, érdemes ezekkel is kísérletezni :)

micsoda? 2012.04.06. 22:38:13

Hát elég érdekes munkarend van odaát. Erre valami kikapcsolódást alapozni,nem egyszerű. Igazad van, a bor finomabb.

GSLaja 2012.04.09. 01:18:17

Hali,
Azert kuldtek haza elobb, mert az adott mennyisegu termekhez nem kellett annyi ember.
Gondolom a nagyrabecsult Staffline nevu ugynoksegnel vagy :)

Ahol en voltam ott rendszeresen tobb embert hivtak be, mint amennyi kellett mert nekik ebbol van a penz.
Aztan hazakuldik a "felesleget".
Ha mar keves a melo akkor csak a Tescos dolgozok maradnak, a tobbi mehet haza.
ne aggodj, lesz meg ilyen maskor is :P
süti beállítások módosítása