Egy hete valahol ott hagytam abba hogy, felmentünk aludni a szobába és a leghangosabb horkolásommal üdvözöltem a kevésbé fehér népet....

Másnap reggel azért óvatosságból mi keltünk fel leghamarabb... Biztos ami nem bizonytalan... Megreggeliztünk gyorsan majd elindultunk az Éden Project felé.  Erről annyit kell tudni, hogy  az angolok megpróbáltak egy olyan környezetet létrehozni mint amilyen a Mars felszínén lehet. Feláldoztak egy régi kőbányát, majd építettek oda két légmentesen zárható objektumot. Az egyikben esőerdőt szimuláltak a másikban mediterrán éghajlatot. A projekt pont a levegőcsere és a hamar elharapódzó fertőzések miatt kudarcba fulladt, de mivel Font milliókat öltek bele kellett valamit kezdeni a dologgal. Így lett belőle turista látványosság... 

Kb 1 óra úttal oda is értünk. Kint első és 14 fok... Az előző nap ronggyá ázott kabátom nem sokat melegít de azért rajtam van... A parkolókból busz visz a létesítményhez. Igazából úgy néz ki mint két kaptár, méhsejtszerű teljes egészében üvegből készült. Belépünk kezdésként  az esőerdő zónába. kb 40 fok és 100 % páratartalom fogadott... egyből nem fáztunk., sőt 10 perc után a tökömről is folyt  a víz. De érdekes volt látni Anglia közepén, hogy érik a fán a BANÁN! Érdekes volt egy teljesen más világba belépni. Miután kívülről a víz, belülről a pára és az izzadtság áztatott teljesen át, ügy döntöttünk, hogy megnézzük a mediterrán világot. Hogy is fogalmazzak...Egyes részek mintha Magyarországról szólnának. Hazudnék ha azt mondanám nem esett jól. Furcsa volt látni, hogy a kapor az angoloknak "egzotikus" növény. Továbbhaladva elérkeztünk Olaszországba... ez egy kicsit felkavart... Egyszer voltam idáig ott...  a nászutamon... 

Miután kigyönyörködtük magunkat az ismerős tájban elindultunk a tengerpartra. A térképen két pontot tűztünk ki. Az egyik Anglia legdélibb pontja "Lizard point" a másik csak a neve miatt érdekes "Land's End" azaz föld/világ vége.

Sajnos az időjárás nem volt továbbra sem kegyes hozzánk de ennek ellenére felejthetetlen látvány volt. Háborgott a tenger, ember magasságú hullámok csaptak ki a partra. Nagyon nagyon kemény hétvégét zártunk. Hazafelé már fáradt volt a csapat is. Jó 600 km es út állt előttünk. " rövid pihenővel megoldottuk és hajnali 3 ra hazaértünk. Jól esett felmenni a szobába, és visszagondolni az elmúlt napok eseményeire. Valóban jól éreztem magam de valahogyan hiányérzetem volt. Az a hiányérzet ami már jó ideje rajtam ül. Nem tudtam (akkor még), hogy mi is hiányzik valóban. Igaz nekem szinte semmibe nem került a túra, őszintén megvallva nem is tudtam volna beleszállni nagyobb összeggel. 

De mi hiányzik nekem? Miért nem teljes a kép... Később rájöttem... Az elmúlt 15 évben folyamatosan volt mellettem valaki akivel meg tudtam osztani ezeket az élményeket és nem csak elmesélés szinten hanem akivel átélhettem mindent... Most nincs... És hogy őszinte legyek esélyt sem látok rá. Lehetne itt is barátnőm, nem is egy de azok valahogy nem hozzám valók. Aki meg nekem jönne be ott meg én bizonyulok kevésnek... De a lelkizésnek nem itt van a helye... A lényeg az hogy igen kellemes és majdnem teljes hétvégét zártam. Köszönöm azoknak akik ezt lehetővé tették.

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr164731085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.08.25. 19:54:56

Ezt a folytatást vártam...és íme,megérkezett!Örülök,hogy írtál végre!
Tudom kisfiam,hogy vannak az életben felkavaró élmények akár pozitív,akár negatív...de azért vagyunk emberek,hogy ezeket túléljük,megéljük és a negatív emlékeket eltöröljük! Ami szép volt arra emlékezz de kezdj új életet...az első lépéseket már megtetted!Szerintem hiába telt el már jó pár hónap ...a sebek még nem gyógyultak be....de fel a fejjel..legyél erős büszke bátor! Te vagy az én szeretett kisfiam!Szurkolok neked,hogy mielőbb minden a lehető legjobbra forduljon!Szeretlek!

micsoda? 2012.08.25. 23:46:18

" vannak az életben felkavaró élmények akár pozitív,akár negatív...de azért vagyunk emberek,hogy ezeket túléljük,megéljük és a negatív emlékeket eltöröljük"

Nagyon igaz. Az meg különösen jó dolog, amikor a belső hangra tud figyelni valaki.
Valahogy nem igazságos az időjárás, ott esik ahol még a kapor sem terem meg. Itt meg terem/ne minden földi jó, csak eső nincs.
süti beállítások módosítása