Reggel még egy szokásos napnak indult. Felkeltem időben, netezgettem. Sima dögunalmas hétköznapok. Közben eszembe jutott, hogy Gabi megkért ha délelőtt van időm menjek be a városba neki venni egy két dolgot. Hát boldogan lépkedtem a pakinegyed járdáin. Úgy is kellett cigit vennem mert igen csak fogyóban volt. És a tegnapi vacsi ennyi hálát bőven megérdemel. Reggel az asztalomon volt a lista amit be kell szerezni plusz 5 font, hogy ne a saját pénzemet költsem. Milyen figyelmes? :D Szóval az egyfontosból, kesztyű és tusfurdő, ASDA ból tojás és tejföl. Csukja a fejre, napszemüveg felvesz, zene a fülbe és hajrá.

Az egyfontos boltban kezdtem. Gyorsan ütemre haladtam. Persze nem bírtam ki hogy ne vegyek magamnak is egy két dolgot, ha már ott vagyok. Vettem Két pár angol zászlós zoknit, meg egy csomag gumicukrot... :D mint a gyerekek. Idővel jól álltam így még a plázákban is körülnéztem. Még mindig furcsa nekem, hogy nem csak nyálat csorgatni megyek oda hanem ha valami megtetszik azt megvehetem.. :D De most nem kapott el a vásárlási láz. Visszafelé irány az ASDA. Tojás megvan de a tejfölt nem találom... Hogy is hívják??? Basszus nem tudom hogy van a tejföl angolul... de ciki... Gyors felhívom Krisztát, ő mondja a választ. Persze nem találtam meg. Tébláboltam még egy kicsit majd egy szimpatikus fiatal árufeltöltő leányzót megkérdeztem. Széles mosollyal az arcán vezetett oda majd megkérdezte hogy lenne e még valami amiben segíthet.... :D Feldobta a labdát, de nem éltem a helyzettel... :D  Magamra sem ismerek... 

Hazafelé jött egy telefon. Nagyfőnök... "Béla, holnap mennyire akarsz dolgozni?" Ohh hát erre mit mondjak? Ha kell egy nap másnak nekem nem életbevágó. De nem erről volt szó! Megkért hogy válasszak magam mellé még egy embert a csapatból, és nyomjak le 2 műszakot. Hogy mi??? 16 óra meló? na ez szép lesz. De ha ez most bejön lehet hogy kicsit tudunk terjeszkedni. Elképzelhető, hogy szeretne a gyár egy délelőttös műszakot is és most be tudjuk dolgozni magunkat! Így hát elvállaltam. Reggel 6 tól este 10 ig. Már most érzem hogy meg leszek halva. De Menni kell....Remélem a pénteki skóciai túrára kipihenem magamat. 

Ezenkívül még közölte hogy kirúgott ma egy csajt mert igencsak bomlasztó egyéniség volt. Hát jó, nekem nincs ellenemre, az én csapatomat nem gyengíti és amúgy sem baj ha van hely.... Akad már jelöltem akinek szívesen adnék ott munkát. A mai napon egyébként a szokásos 7 ember helyett már 9 et kért a cég. Ez egy pici fejtörés elé állított mert 2 húzóember szabin van, a harmadik kirúgva és még plusz két ember hiányzik. Megoldottuk még a bejutást is. Igaz hogy az újak miatt Dettivel ketten 4 ember munkáját végeztük, de összességében véve jók voltunk. Még az angol kisfőnök is megdícsért hogy milyen jól összedolgozunk ketten. 

Estére azért elfáradtam és másra sem vágytam mint egy puha ágyra... Hát ez nem jött be! Valami sokkal jobb történt velem. Mint idáig minden este, most is megvártak... De hogyan??? meleg vacsorával. Kiderült hogy a reggeli bevásárlásom az esti rakottkrumplihoz kell... Istenem... Mikor volt már utoljára hogy meleg főtt kaját kaptam meló után. Volt desszert, gyümölcs, minden...

Így hát most teli hassal, és boldog tudattal írom ezt a kis posztot. Kezdem magam igazán jól érezni itt angliában. El sem hiszi az ember hogy pár ilyen apró figyelmesség mennyit növel az ember komfortérzetén. Holnap viszont nagyon nehéz napom lesz. Most elteszem magamat... 

Szegény volt kollégák... Most épp éjszakások, és biztos a kávézóban csinálják a szokásos semmit... :D Üdv nektek srácok és lányok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr464601829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.06.21. 08:16:38

Kisfiam! Imádom amikor a mondókád vége pozitív befejezést takar....:) Boldog mosollyal az arcomon olvastam,hogy vacsorával vártak...azért ez nem semmi!
Köszönöm Gabinak,hogy szebbé tette az estédet és azt is,hogy nem sajnálta az időt energiát arra,hogy vacsorát készítsen Neked! Köszi Gabi :)

micsoda? 2012.06.21. 21:27:23

Nagyon drukkolok, és kíváncsi vagyok a skóciai látnivalókra.
A 16 óra nem semmi, még akkor sem ha az angolok okosabban gazdálkodnak az erejükkel mint a magyarok. Ezt a németek alapján gondolom.

Jokki 2012.06.21. 23:48:03

Szerbusz Mester!hát igen a régi kollégák éppen a kávézóba csinálják a semmit, és közben ezt olvassák..... a nagy éjszakába....mindegy ez van, nyomunk neked is egy meggyet!Tudtad hogy a logopédus kolléga otthon van mert már mankós logopédus?össze törte magát a nagy munkában!?
süti beállítások módosítása