Kedves utasaink. Burton-i életmódmagazinunk újra jelentkezik. Csatolják be öveiket máris indulunk.

Előző utazásunk valahol ott ért véget, hogy új munkahelyem lett. Erősen hasonlít a Tesco s munkára.Fogom a cuccokat és raklapra vagy kosárba rakom. Ha készen van egy megrendelés kiviszem a megfelelő kapuhoz ahol a loader-ek berakják a kamionba. Nem nehéz munka, csak fárasztó. De egyenlőre ez van. A legjobb az egészben, hogy még most sem találkoztam magyarokkal... Miért is? Mert teljesen más a hangulat, nincs áskálódás, szappanopera, pletyka stb... És nem mellesleg csak és kizárólag angolul kell kommunikálni. Úgy érzem egyre jobban megy az angol is. Mikor kijöttem Angliába, először nagy mellénnyel próbáltam beszélgetni szinte mindenkivel. Lehetett az csapos egy pub ban, vagy csak sima utcazenész én próbálkoztam. Nagyon nehéz volt. Irgalmatlan nagy különbség van az itt beszélt és az otthon tanult angol között. Szabályosan rettegtem a telefonhívásoktól. Szinte egy büdös szót nem értettem abból amit nekem mondtak. A legtöbb beszélgetésem úgy zárult, hogy megkértem őket inkább email ben beszélgessünk. Érdekes módon ott nem volt probléma. És hova jutottam el közel 8 hónap alatt? Ma már én kértem időpontot 5 embernek a Nothingami Job Center Plusba (kb. munkaügyi hivatal) és minden probléma nélkül ment. Kb 1 perc után váltott az agyam és nem tudok rá jobb szót, de angolul kezdtem el gondolkozni. Valahogy úgy kell elképzelni, hogy nem fordítgatom magamban a mondatokat csak hallom és válaszolok. 

De hogy mennyire elfoglalt most az iroda azt jól mutatja, hogy december 19.re kaptam időpontot. Azért ez nem semmi. Mindenképp meg kell csinálni még január 1 előtt mert ha igazak a hírek akkor utána már csak úgy adnak ki NI (adó és tb) számot ha van munkája az embernek és ezt igazolni is tudja. Megszűnik az, hogy kijövök, csövezek egy kicsit és majd lesz valahogy. 

De a melón kívül is zajlik az élet. Vasárnap szabadnapom volt. Gondoltam elmegyünk egyet kirándulni a feleségemmel, úgy sem nagyon volt még a városon kívül... Hát szombat este jött a telefon hogy neki bizony mennie kell vasárnap dolgozni. Kirándulás lefújva. Reggel ő le is lépett szépen én meg gondoltam, hogy  bemegyek a városba veszek pár dolgot. Kocsiba be, ablakot le, gyújtás rá, indítózás.... nyekk-nyekkkk-nyekkkk... ennyi...2 akkumulátor van benne és mégis lemerül? Valami gáz van. Aksi töltőre fel, én meg gyalog be a városba. Igazából nem bántam, mert szép az idő és nem is kell nehezet cipelni. Kellemesen telt a séta és a városban az idő is. Kb délután 2 re haza is értem. Kedvesem utánam pár perccel. Nem volt kedve neki sem otthon ülni, ezért úgy döntöttünk ha Isten, a párt és a kocsi úgy akarja irány Derby. Szerencsés együttállása volt a csillagoknak mert sikerült. Vásároltunk, jól éreztük magunkat. Este még elmentünk a Wing Wah ba és akkorát ettünk- dehogy ettünk ZABÁLTUNK :D - hogy szinte megmozdulni sem bírtunk.

Este még gyorsan rendeltem a netről egy javítási útmutatót a kocsihoz, meg egy multimétert hogy rá tudjak mérni a töltésre. Az lesz a szép ha generátort kell cserélnem... Jelenleg abszolút hibridként üzemel a kocsim. 100 km en megeszik 14l gázolajat, fél liter motorolajat, eltűnik fél liter víz is meg kb 5 Kw elektromos energiát is elfogyaszt... Van egy olyan érzésem hogy mostanában lesz pár együtt töltött órám a kis kocsimmal... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr104916500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnibyg 2012.11.20. 20:39:22

Szeva
Milyen motor van a kocsidban? Centurion vagy T-55-ös motor?

anya-mami 2012.11.20. 21:46:18

Nah végre! Itt volt az ideje,hogy halljak felőled!Örülök neked,nektek!
Jó,hogy nyugi van a munkahelyeden,és az is hogy tudod mikor mész és mikor van szabad napod!Pihenj sokat és ne feledd hűséges olvasóid mindig várják,hogy legyen mit olvasniuk :)

micsoda? 2012.11.21. 17:22:35

Más a hangulata az új írásodnak:)Jó lenne, ha sok magyar olvasná, hogyan is viselkedünk Idegen környezetben. Írtad milyen jót ettetek. Mi lehetett, amikor azt hallom pocsék az angol kaja. Amikor én kint jártam, csak a háromszögletű szendvicsre emlékszem, és arra, hogy vasárnap az üzletben sört nem lehetett venni.

lipton-szabi (törölt) 2012.11.26. 12:06:37

Keresd bizalommal, Edd China-t a "mentor"
:) Csak ügyesen,Üdv.
süti beállítások módosítása