The BOSS 2012.08.28. 04:16

Pillanatképek....

Mostanában kezdem magam úgy érezni mint aki egy filmet néz... Sokszor keresem a választ, ezek a dolgok vajon tényleg velem történnek? Pillanatképek... ezek maradnak meg a napokból. Reggel felkelni, dolgozni, hazajövök és alvás, majd másnap ugyanígy folytatódik tovább... Persze azért vannak változatos momentumok. Már hatan vagyunk a házban. Két lány is csatlakozott hozzánk rövid időre.

Alexnak barátnője Betti kijött egy rövid látogatásra. Egy valóban csendes, visszafogott leányzó. Azt hiszem nem hazudok ha azt mondom, hogy a két hét alatt nem beszéltem vele 10 mondatnál többet. Sokszor ő is lent van a nappaliban, vagy filmet néz velünk, de szinte észrevétlenül tesz mindent. Azt megtudtam róla, hogy neki is hobbija a fotózás, de még ez a közös téma sem segített hozzá egy beszélgetéshez... 

A másik csaj - Tündi - története sokkal kacifántosabb. Első találkozásom vele kb 1 hónapja volt mikor Balázs megkért, hogy menjek ki érte a melóba mert nem tud hazajönni. Nem kis meglepetésben volt részem mikor egy nagy kékszemű szöszi csaj is beszállt a kocsiba... Rövid bemutatkozás, majd irány hazafelé. Róla az első percben kiderült, hogy nem egy szótlan típus. Megtudtam, hogy egy közös ismerősnél lakik, és a Tesco az első munkahelye. Hazafelé végig az járt az eszemben, hogy érdekes a csaj. Megálltunk a házuk előtt egy cigire, és beszélgettünk. Felajánlottam neki, hogy ha legközelebb is "bentragad" melóba nyugodtan szóljon hazahozom, csak cseréljünk telefonszámot mert idegeneknek nem szoktam felvenni. Az erre kapott válasz kicsit kizökkentett a lelki nyugalmamból. Olyan indokkal utasította el, hogy én veszélyesnek tűnök így inkább nem él a lehetőséggel. Hogy mi van??? Igaz nem voltam megborotválkozva, napszemüveg és csukja is volt rajtam de ez egy kicsit így erős... El kezdett érdekelni a dolog. Hazaérve kinyomoztam a Facebook oldalát majd ráírtam mégis hogy értette ezt... Természetesen érdemi válasz nem érkezett a kérdésemre, cserében volt kapcsolódási pont. Pár beszélgetéssel később a segítségemet kérte néhány dologban. Így kezdődött a barátság. Kiderült róla, hogy szinte senkit és semmit nem nem ismer a városban... Párszor eljött velünk (Balázs, Attila, én) és valahogy kellemes baráti viszony alakult ki. Ha jól gondolom nála Balázs iránt kicsit több is mint baráti :D ...

Péntekre bulit terveztünk. Ő felajánlotta hogy süt süteményt és összedob valami kaját ha bevásárlunk. Több sem kellett nekünk... Épp a tesco előtt álltunk mikor a főbérlője hívta, és valami banális okkal lebaszta... Hazament majd közölte hogy mennie kell az albérletből... Hát ő így került hozzánk, igaz csak pár napra mert Bettivel együtt szerdán utazik haza. Addig is a nappaliban kanapénehezéket játszik, de emellett főz, mos, takarít... :D A repülőhöz én viszem ki őket. Kicsit sajnálom, hogy mennek mert üde színfoltjai voltak a lakásnak... 

Apropó repülés.. MEGVETTEM A REPJEGYEM. Szeptember 19 én reggel 7.50 kor indulok haza és 1 hetet otthon leszek. Nagyon várom már hogy lással a családom de valahogy mégis furcsa de méginkább nyomasztó érzés van rajtam... Félek hogy sebek szakadnak majd fel... Szóval kedves barátaim, akik otthon maradtatok, most rajtatok a sor hogy eltereljétek a gondolataimat... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr934736483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.08.28. 14:24:26

KISFIAM!A melóban néztem meg a blogodat a telefonomon és.....elsírtam magam.Nem tudták mi a bajom...de ezek öröm könnyek voltak! NAGYON örülök,hogy végre láthatlak megölelhetlek! Nagyon hiányzol és nagyon szeretlek édes"Kisfiam".
Tudod azért az jó,hogy a monoton hétköznapokba,"pillanatképek"vegyülnek...ezekkel együtt tudjuk élni úgy az életünket,hogy ne csak a sivárság legyen jellemző rá!Hidd el lassan egyre több ilyen kép kerül az életedbe....amint magad mögött hagyod a keserűséget amit okoztak neked,lassan a sebek is elkezdenek gyógyulni...és akkor nyitott leszel arra,hogy rád találjon az aki hozzád való!"A sors tán azt akarja.hogy sok nem megfelelő emberrel találkozz addig,amíg megtalálod az igazit."
Nagyon várom a szeptembert....és megünnepeljük a születésnapodat is!
Minden jó és szépet kisfiam SZERETLEK!

micsoda? 2012.08.29. 20:55:51

Ez a lakás tényleg jobb lehet, mert zajlik az élet. Szerintem, itthon unalmasabb lenne. Persze itt is eljöhet a megszokás, a "semmi új" már. Ez még azért odébb van. Kár, hogy nem két hét a szabadság,a feltöltődéshez kevésnek tartom, a saját tapasztalatom alapján.

anya-mami 2012.09.09. 09:23:32

Szia Édes Kisfiam!
Attól,hogy tudom 10 nap és jössz haza,még nagyon hiányoznak az írásaid...Minden nap megnézem van e újabb...de csalódva veszem tudomásul,hogy nincs :(Pedig olvasmányosak,színesek az írásaid,és mint ahogy írtam Neked ha van felolvasást tartok a melóban a lányoknak,és ilyenkor végre csend van...:D És tudod miért?Mert érdeklődve hallgatja mindenki,és szívesen.
Lassan befejezem bizonyára sok fontos elintézni valód van.Szeretlek és várlak haza...már csak 10 nap :D

anya-mami 2012.09.15. 08:44:35

Szia Életem!
Igaz,még 4 nap,és látlak...de az utóbbi időben semmi életjelet nem adsz magadról.
Kezdek izgulni! Remélem minden ok és csak a munka meg a szokásos hétköznapi tevékenységek azok amik visszatartanak a blog írásától!Szeretlek és várlak haza!

IQ_nuku 2012.11.12. 23:43:06

Én is minden nap benézek, hátha van új történet, de már rég nincs :(

TéeS 2012.11.12. 23:43:09

Ahoj,

Kár, h mostanában nincs időd olyan gyakran blogolni, mint az elején. Egyre sűrűbben tűnsz el, mint "gray donkey in the fog". :D De sebaj! Kivárom a következőt...
Jó utat és sikeres feltöltődést 09.19-re!

Üdv,
TéeS
süti beállítások módosítása