The BOSS 2012.07.14. 10:35

Megmaradok

Igen újra jelentkezik a Burtoni-i híradó. Tudom sokat kihagytam de azóta sem sok különös dolog történt velem.

Kezdjük ott ahol abbahagytam. A kezem már meggyógyult, hála istennek. Cserébe olyan szinten megfáztam, hogy öröm nézni. Egy élelmiszeripari cégénél ez nem kimondott előny... De már talán gyógyulok ki belőle. ha már a cégnél tartunk el kell mondanom, hogy óvatosan de elkezdett emelkedni a karrierem. Kineveztek műszakvezetőnek. 2 hete bejelentették hogy kell egy délelőttös műszak is. Hát gyorsan kettéosztottuk a csapatot, és én maradtam a délutánosokkal. Ez ugye jó hír. Sajnos tegnap viszont megszűnt a délelőttös műszak, de a mi létszámunkat megnövelték. A sorra kellett plusz egy fő és rajtuk kívül még plusz 2 másik sorra. Ez így már egész ígéretes.

Az itthoni helyzet is folyamatosan változik. 2 új srác érkezett a lakásba. Lassan kollégium érzetem van. Vagyis inkább mintha a Jóbarátok sorozat elevenedett volna meg. Kb stimmel a létszám, a korosztály. Semmink nincs igazából, csak a jókedvünk. De hamarosan ez változni fog. Legkésőbb augusztus elsején költözünk. Kivettünk 4 en egy házat!!! Mindenkinek saját szoba, 2 fürdő, hatalmas konyha és étkező, óriási pázsitos kert, és majdnem a központban van. Nagyon tuti lesz. Végre el tudok vonulni egy picit a világ elől. Nagyon csípem a jelenlegi szobatársaimat, de szükségem van egy kis egyedüllétre! 

Már vettem magamnak saját ágyat is. Air bed :D azaz egy felfújhatós matrac. Egész jó rajta aludni csak 2 naponta utána kell fújni egy kicsit. De megmondom az őszintét nekem ennyit bőven megér hogy ki tudom magam pihenni. Sokkal de sokkal kényelmesebb mint a jelenlegi főbérlő által biztosított epeda rúgós vacak. Azon mindig úgy ébredtem mint akin épp keresztülgyalogolt a volt szovjet harckocsi hadosztály. Most kényelmesen és mélyen alszom... A szobatársaim ennyire nem boldogok mert amióta igazán mélyen alszom azóta ők nem. Állítólag üvöltve horkolok... :D Nem tudom én még sosem ébredtem fel rá. Nekik meg javasoltam füldugó beszerzését...

Szóval ennyit a múltról. Most nézzük a jövőt egy kicsit. 2 héten belül költözés, majd ismét spórolás, mert szeptember 22 én megyek haza! 1 hét nyaralás. :D Igaz rengeteg elintézni valóm lesz de azért már nagyon várom. Ki fogom jelenteni az otthoni lakcímemet, ugyanis megjött az angol jogsim, ami egyben lakcímkártya is. Apropó jogsi. 40 évre kaptam meg. 2052 ig érvényes... és nevetséges pénzből... Na kedves magyar sünök erre írjátok a gyorshajtásaim büntetőpontjait!!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr334656181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.07.14. 12:38:09

VÉGRE! Puszi kisfiam! Már nagyon hiányzott a blog...és tudod ha nem is történik sok minden azért egy-egy sor arra jó,hogy a követőid akik olvasnak akiknek valamiért fontos vagy,tudják azt....hogy nem történt sok ...de jól vagy egyben és minden rendben!
Nagyon örülök,hogy összejött a lakás...a kinevezésednek is,a megfázásodnak már kevésbé(igyál sok mézes teát gőzölj kamillával,hogy a légutak kitisztuljanak),annak,meg hogy hazalátogatsz....mint a régi katonák,vágom a centit és várom mikor ölelhetlek meg!
Ami meg az éjszakai alvást illeti,hát csak azt tudom mondani a szobatársaidnak,hogy éjjel aludni kell és nem hallgatózni :D
Írj kisfiam gyakran,ha nem is sokat de írj! Így tudja az ember,hogy minden rendben van veled!
Szép hétvégét jó pihenést,és gyógyulj meg minél hamarabb!

micsoda? 2012.07.14. 14:16:44

Nagyon beindult a karriered,remélem egy év múlva sem felejted el a blogot írni. Nem azért mondom, de nekem 50 év múlva jár le a személyim, ezek szerint okosabbak vagyunk az angoloknál, mert nálunk már tudják, hogy rendkivülire megnő az életkor:))

lipton-szabi (törölt) 2012.07.16. 21:00:11

Nagyszerű hírek, sok sikert, várunk haza.
süti beállítások módosítása