The BOSS 2012.05.27. 19:16

Vasárnap van...

Ígértem, hogy vasárnap jelentkezem. Hát itt vagyok. Hogy történt e velem valami érdekes? Azon kívül, hogy félholtra melóztam magam nem sok. Pénteken fostam, hogy rettentő túlóra lesz. Hát ez nem jött be... Fél 1 kor engedtek el minket. Fellélegezve értem haza... már csak a szombati óráimat kell letudni és jöhet a pihenés... Úgy gondoltam a szombati napom maximum 5 óra lehet... Bementem nyomom a melót.. szünet előtt kb 1 perccel jön az üzenet hogy húzzam a belemet a menedzseri pódiumhoz! Na fasza... pont mentem volna szünetre. Odaérek, már várom a lebaszást. De csak flegmán közlik, hogy ma maradok túlórázni! Igen??? Igen, a Balázs már felírt benneteket... na fasza... megyek szünetre...

Szünet után találkozom Bazsival és közli, hogy maradunk túlórázni, meg másnap (vasárnap) megyünk dolgozni is. Nah azért alakul a hétvége. És így is lett... Ma délig csavartam a targoncának. Hazaérek, fürdés és indulás a kínai étterembe! Megint akkorát kajáltam, hogy szinte gurultam... Hihetetlen, hogy ez egy kínai étterem... Nem az a fajta "kici", "occó" féle. És ami a legérdekesebb angolul nincs akcentusuk! Tökéletes angolsággal, és visszafogottan szolgálnak ki... 

Hazaérve kajakóma. Szinte majdnem elaludtam... Ekkor csörög a telefon... Hétfőn a délutános műszak helyett, reggelre kell mennem! MICSODA??? Ó hogy.... áhh mindegy.  Végül is még csak 6. napja nyomom a melót... Pihenni meg minek???

Röviden ennyi történt a hétvégén... most megyek és beszédülök az ágyba... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr274549456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Szia Kisfiam!
Örülök,hogy a humorérzéked megmaradt!
Ha lehet azért vigyázz a súlyodra is ,ha már ennyire "megkarcsúsodtál" akkor maradj is ilyen! Szebb vagy :)tudod nem vagyok elfogult :D Különben meg én mindenhogyan szeretlek Kisfiam! Vigyázz magadra és írd a blogodat szorgalmasan :) Puszi <3
süti beállítások módosítása