Hajnali1 óra... 

Csak forgolódok, nem tudok aludni... becsukom a szemem és csak a páradús meleg levegőt érzem... 3 napja25 fok körül van a hőmérséklet... Ezzel a páratartalommal szinte fullaszt... Belélegzed megtelik a tüdőd, de feszít, fullaszt. A múló tüdőgyulladásom még rátesz egy lapáttal. valahogy elalszom fél 3 felé...

Hajnali 4 óra...

Balázs készülődik melóba. Halk de mivel nem alszom mélyen ezért felébredek... Kimegyek elszívok egy cigit. Szomorúan konstatálom hogy lent kb 5 fokkal hűvösebb van... Teszek veszek és kiment a maradék álom is a szememből. azért még visszafekszem. 

Hajnali .5óra 50 perc....

Jött Balázsért a srác aki rendszerint vinni szokta... Gyorsan magamra kaptam a ruhát lementem beszélni vele hogy ne várja.. régi kolléga,még beszéltünk vagy 20 percet... vissza az ágyba... 

Reggel 8 óra. 

Elnyomott az álom. de jó... De mi ez a zaj??? álmodom??? nem... a reggeli ébresztő... kinyomom... vissza aludni... fél órát forgolódok és elalszom. 

Délelőtt 10 óra.

Ismerős hív. Beszélnünk kell nemsokára itt van... Ok rendben. Az alvással már meg sem próbálkozom... Ahogy esik úgy puffan... Max melóban összeesek. Ha már időben felkeltem akkor már bemegyek a lakásra lerakott depozitért. Hál istennek simán visszaadták... Most jön a nehezebb része. Amilyen gyorsan csak lehet valami más lakást kell keresni. Saját szobával. Ez a terv. 

Most lassan irány meló! Remélem sima nap lesz. Úgy gondolom este nem fog kelleni altató!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr154676441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.07.25. 20:17:29

Szia kisfiam!Nem is mondtad hogy tüdőgyulladásod volt!Csak megfázásról beszéltél....nem örülök!Pedig azt akartam írni,hogy volt 3 jó napom...lent voltam az Éváéknál Fonyód-ligeten...és nagyon jól éreztem magam....de most lelkiismeret furdalásom van...Vigyázz nagyon magadra szeretlek!Írj minél hamarabb!Jó egészséget!!!

micsoda? 2012.07.26. 13:52:00

Szerintem valamilyen sport jót tenne, főleg ha közösségi. Kikapacsolódás, kellemes közérzet, jó alvás:) Különben meg, nem ártana magadra is gondolni.

good old times 2012.07.27. 23:52:07

Szia,

olvasom a blogodat, az indexen találtam rá:)
Pár éve én is voltam kint Angliában, majdnem két évig és hasonló nehézségeken estem át:)) Kitartás, és mindenképp képezd magad tovább ottani tanfolyamokon, esetleg főiskolán...Mivel ezeket elismerik és így magasabbra törhetsz..
A kajára meg nagyon figyelj oda, mert nagyon kimerülhet a szervezeted, érdemes majd itthon feltankolni:)
Gyönyörű ország, nézz körül jobban és mindig vissza fogsz vágyódni:) ha persze hazajössz végül...

anya-mami 2012.08.01. 20:33:49

Szia :) Igaz már írtam hozzászólást a bejegyzésedhez,de most nem is azért jelentkezem itt!Az ok....hiányoznak a bejegyzéseid...már régen írtál....szerintem nem csak én,hanem azok is kíváncsiak mi van veled akik eddig is olvasták a Blogodat!
Remélem jól vagy és minden rendben van veled!
süti beállítások módosítása