Ma egy nagyon érdekes napom volt. Sajnos nem egészen úgy sikerült ahogy elterveztem, de így is kiváló volt... kb 10 kor keltem és mivel a srácoknak nem volt hangulata Derbybe menni, ezért csak a plázákban csatangoltunk. Összefutottunk pár ismerőssel és "bandáztunk" egy kicsit. Egyikük felvetette az ötletet hogy mi lenne ha a kínaiban ennénk egyet. Elsőre nem rajongtam az ötletért, de csak bementünk. Nem egy kis lukat kell elképzelni hanem egy valóban színvonalas ÉTTERMET. Bejelentkező asztallal, pincér kísér az asztalhoz, felveszi az italrendelést. Majd irány a svédasztal...

Én ettem rákot, kagylót, csirkét, marhát, pulykát, disznót, halat stb stb... Szó szerint rosszullétig ettem... Nem semmi. 7 font a kaja de amennyi beléd fér annyit eszel. Van előétel, főétel, desszert, és a Chef ajánlata... Brutálisan finom, és bőséges.. 

Kaja után gyalog hazáig... alig tudtam járni... Azért most még egy sörrel leöblítem. Kellemes idő van, tele a hasam és hideg a söröm...  alakul alakul... csak holnap reggel ne kellene menni dolgozni.. jó lenne egy kicsi pihenés, de majd jövő hét végén. Péntek délután 14.30 kor végzek és csak hétfőn 14.30 kor kezdek. Várom már nagyon. :D na harcra fel mert megmelegszik a sör :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr254491690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.05.06. 20:32:26

Na igen, ugyanennyiért a szemét nálunk landol!Nincs az a pénzt amiért itthon elmennék kinai étterembe.
süti beállítások módosítása