Reggel 10. Kelek. Álmosan kivonszolom magam a fürdőbe... Rendbe rakom magam majd vissza az ágyba. Jön a főbérlő a pénzért... Ok már vártam őket  a hétvégén is. Semmi gond. Gyors email ellenőrzés. Áhh most sem írt senki. Nem baj, legalább nem kell aggódni semmiért. Másik email. Nocsak? Visszaírt akitől vettem a szar töltőt a fényképezőhöz. Sokszor elnézést kér és küldi az újat! Ezt már szeretem!!! 

Közben befut Attila is, (3. szobatárs) és újságolja, hogy jön ki a húga is. Wellcome! Segítsek már neki jegyet venni. Persze semmi gond. Elkérem az adatokat, bankkártyát. Szombati járatra megvan a jegy. Jön az ellenőrző email. Olvassuk és mit látok? Elgépeltem a nevet.... Alma helyett Alam ot írtam... Hogy b@ssza meg. Pánik indul! Gyors keresés a ryanair oldalán... Semmi kontakt telefon. A net kidob egy számot. Felhívom... ki van kapcsolva. Hogy ez az én szerencsém... Próba online! Áh itt megtalálom, Név változtatás, beírom az adatokat, mehet...  Óhh hogy a női felmenőitek hiperpigmentált ősi foglalkozást űző térde kalácsát. 37000 FT ot akarnak egy elgépelésért? 

Na próbáljuk meg az Angol ügyfélszolgálatot. Angol oldalon ott a telszám egyből. Felhívom, kicsörög. Menü, belépek.. Ügyfélszolgálatos kedves, aranyos és érthetően beszél angolul. Elmondom neki, hogy elgépeltem a nevet. Elkéri az adatokat,  és mondja hogy megváltoztatta. Megköszöni hogy segíthetett, és udvariasan elbúcsúzik. Nocsak? Ennyi?

Email ellenőrzés újra és megjött a levél. Minden helyes és korrekt. Ingyen és villámgyorsan... No csak ennyi a különbség a Magyar és Angol mentalitásban!!!

Most már nyugodtan mehetek melózni! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr204507763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsüber 2012.05.16. 00:15:42

Én tavaly egy két családdal való utazáskor írtam el KÉT nevet az egyiknél kihagytam a doktori címet, a másiknál a feleség nevét úgy írtam, ahogy én szólítom, miközben a férje neve mellé meghagyta a teljes leánykori nevét is...
Bár beszállásig vért hánytam az idegtől, ha a két feleséget itthon kell hagyni, vagy megfizettetik vele a költségeket. Semmi gond nem volt belőle. Fel sem merült a dolog. Egyszerre sosem nézték az útiokmányt és a jegyet. Bár ez a Wizz-nél volt.
Örülök, hogy Te is megúsztad.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:48

Mindig tudtam,hogy ügyes vagy...és látod kisfiam...milyen jó dolog az,hogy beszéled és érted a nyelvet...ha ez nem így lenne akkor -37 ezer....és az már nem semmi itthon egy fél havi fizetésem :(Na de ennyit erről!
Örülök,hogy találékony és ügyes vagy...én azért írtam ám emailt...igaz arra nem kaptam választ....de gondolom amint az időd engedi majd írsz nekem is ! Puszi és minden jót!
süti beállítások módosítása