The BOSS 2012.05.16. 13:12

Szerdai gyors

Tegnap nem volt semmi életbevágó dolog. A szokásos reggeli rutin. 10 kor kelés, irány a város.. Bevásároltam némi kaját meg nem bírtam ki és vettem magamnak egy fehér Lonsdale pólót is...  Aztán meló. Haladtam vele mint atomfelhő. Igaz megittam kb 1L energiaitalt de legalább jó eredmények születtek.

Este valahogy nem ment az alvás. Kb 3 kor aludtam el és olyan baromságokat álmodtam, hogy azt már cirkuszba kellene mutogatni. Hajnali négykor úgy ébrettem ahogy a tinédzser gyerek fekszik le aludni. Összegyűrt paplan, ömlik rólam a víz... csak én nem a saját örömszerzéstől néztem így ki... Szóval szar éjszakám volt... De nem baj ez is eltelt.

Ma is szokásos kör volt. De ismét meglepődtem az angol mentalitáson. Elmentünk Attilával az ASDA ba reggeliért és meglátott egy elemtöltőt 4 db aksival. 5 Font!!! Ez picsa. Vegyük meg. Bevásároltuk még a maradékot majd az önkiszolgáló kasszánál derült ki hogy mégis csak 10 Font. Kicsit értetlenkedtünk mire odajöttek segíteni. Vázoltam a szitut... elküldött egy fiút nézze meg. Megnézte és kiderült hogy rossz sorba volt visszarakva de természetesen megkapjuk az 5 Fontos áron... Sokszor elnézést kért a hibáért és hogy rabolta az időnket. :D WOW!!!! 

Úgy érzem otthon flegmán odavágták volna, hogy ha kell akkor ennyi az ára ha nem akkor ne tartsam fel a sort... Valahol itt a különbség Magyarország és egy nyugati civilizáció között... Hibátlan. Ez kell nekem ezért jöttem ki. Itt felfogják, hogy fogyasztói társadalom van és abból élnek, hogy az emberek ott vásárolnak. 

Új őrültséget találtunk ki a srácokkal. Van itt a közelben egy kis reptér és lehet ejtőernyővel ugrani!!! Nah ez az amit mindig szerettem volna kipróbálni. Igazából nem is vészes az ára 1 hét alatt megvan... Kiválasztunk egy szép napos hétvégét, veszünk fejenként egy videókamerát és hajrá... Gerrroooonnniiimmmoooooooo....  lehet hogy úgy löknek majd ki a gépből de akkor is megyek!!! Tuti buli lesz!!

Szép napot nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr444516382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnibyg 2012.05.16. 21:22:34

Kb. 3 napig a blog.hus rendszer nekem azt írta ki, hogy nincs egy poszt sem a blogon, de maga a blog megvan... Valaki nem észlelte rajtam kívül ezt a hibát?

AtomCamel 2012.05.17. 12:17:38

@johnibyg: De...én azt hittem vége is a blognak... már törölni akartam az RSS feed -jét...

micsoda? 2012.05.17. 13:37:54

Tetszett. Látszik, hogy van élet "Magyarországon" kivül is!

anya-mami 2012.06.20. 09:58:48

Szia Kisfiam!
Hát ez az amitől tartottam az úgynevezett "őrültség"..ettől majd teljesen idegbajos leszek...tudod mennyire féltelek! Ügyes és talpraesett vagy...de én akkor is mint mindig izgulok érted!Nagyon vigyázz magadra!
Ami az ottani viszonyokat illeti...igazad van...volna mit tanulni ...de ez egy más világ..más Európa...
Azért örülök,ha nem is minden nap de elég jó rendszerességgel írsz a blogban...
Amióta sikerült nekem is a belépés ide azóta nem válaszoltál így nem tudom olvasod e a kommenteket?
Szép napot Neked!
süti beállítások módosítása