Sajnos még decemberben megdöglött hűséges laptopom. Szóval gép nélkül jöttem ki. Azért ez egy becsületes kockának igen nagy érvágás. Valamicskét enyhített a helyzeten hogy van a házban WIFI, amire a telefonnal tudok csatlakozni, de ugye az "egérmozi" eléggé bekorlátoz. Van a házban még egy gép, lent a nappaliban, de ugye ott folyton nyüzsgés van, illetve mások is használják. Ez így nem mehet tovább...

Házigazdám Ausztin mondta, hogy neki vannak régi romos gépei itt is meg a többi házban is. Hát előtúrtam a fészerből őket, lemostam róluk az évezredes mocskot, és nekiálltam szerelni. pár óra megfeszített munkával eljutottam odáig hogy most a saját gépemen gépelek. Igaz a klaviatúrát még a rómaiak hagyták itt, az egér sem optikai, a monitor pedig egy böhöm CRT, viszonylag életlen képpel és talán 14" os képátlóval, de legalább van mit ütni. Maga a pc egész tűrhető, fel is túrtam már rá egy Ubuntu linuxot. Gyors, van hang, kép bluetooth. Csak épp hálózat nem volt, mivel nincs benne Wifi kártya... De egy rendes "kockát ez nem riaszthat el!!! Összedugtam a telefonommal - ami ugye wifi képes - és USB n keresztül megosztottam a netet. Linuxok egymás közt igen jól leboxolták. Jó gyors és stabil.

HURRÁ!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr444298691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása