Szóval a mai napom meglehetősen zsúfolt volt. Reggel korán keltem, mentem interjúra a tesco ba. Kb 2 órás vallatás következett. Angol, matematika, monotonitástűrés és IQ teszt. Ezeknek végeztével jött a személyes interjú. A faszi átnézte a tesztemet majd egy rövid beszélgetés következett. Úgy érzem tűrhetően sikeredett. Szeretném ha ez a meló jönne össze mert 7,5 Fontos órabérrel kezdenék és itt van bőven lehetőség a túlórára. Ha jól számoltam heti 350 GPB is összejöhet ami kb 130.000 Ft. Hetente. Abból már el tudnék itt is karistolni. Talán ha szerencsém van a belső kapcsolatomnak sikerül egy kicsit ráhatni a döntőbizottságra.

Ezután jött a nagy túra. Fel egészen északra, megnézni és megvenni egy Volvo S40 es kocsit. 1999 es évjárat, 1.8 benzin. Én csak segítségnek mentem, a szobatársamé lesz. 105.000 Ft ért elhoztuk. Egy igen kedves és meglehetősen túlsúlyos családé volt a kocsi. Mentünk vele egy karikát, megírtuk a papírokat, majd elhoztuk. Ekkor még két autó volt a listán amit hazafelé meg kellett néznem. Egy Peugeot és egy Opel Omega. Időközben a Peugeot-t lemonták maradt az Opel. Egy 2001 es C omega, kombi, 2.6 os benzines V6 os motorral és manuális váltóval. 500 Font volt az ára úgy, hogy egy év MOT (Műszaki vizsga) és 1 év TAX (útadó) volt rá fizetve. Makulátlan volt az autó. Megnézegettem, tényleg hibátlan volt a kocsi. Egész addig tartott a jókedv míg az eladó meg nem tudta, hogy nem most visszük el, hanem jövő héten (2-3 nap). Amint megtudta, hogy nem lesz most azonnal pénz olyan sudribunkó paraszttá változott az mameluk angol, hogy szívem szerint leütöttem volna. Szó szerint elzavart minket. Ha nem lett volna kb 2 m magas és 140 kb biztos hogy megismertetem vele a magyar vendégszeretetet.

Ekkor már mögöttünk állt jó 200 mérföld vezetés és még várt ránk kb 160. Egy kicsit feldúltan, de azért összességében jókedvűen jöttem hazafelé. Mindent összevetve sikeres, és nagyon fárasztó napom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr534322931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása