Túl vagyok a negyedik kemény napon... Nem semmi hetünk volt. Eszméletlen micsoda fáradtság van most rajtam... 

Úgy beszéltük meg Balázzsal hogy meló után beülünk egy sört meginni. Ezt a nemes gondolatot tett követte. 2 sör pont elég volt... Egy Carling és egy Guiness is lecsúszott. Most pedig jön a a megérdemelt pihenés. Tegnap még úgy voltam hogy este elmegyek bulizok egy kicsit a srácokkal de nem sok hangulatom van... ismerkedni egyszerűen még képtelen lennék, és még a gondolataim sem tudnám nagyon elterelni. Sajnos nem megy egyszerűen a változás...

De rengetegen írtatok nekem, ismeretlenül is és ez egy kis erőt ad nekem. Szükségem is van rá! 

Lazítás következik... Sin city t fogok nézni, és pihenni. Próbálok keveset gondolkozni. Holnap szabadnapom van. Lehet hogy elmegyek nézelődni, hátha látok valami érdekeset... hamarosan újra a régi lesz a blog... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr144478246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cinkapanka 2012.06.20. 09:58:48

Apró lépésekkel, de menni fog! :) Hajrá!
süti beállítások módosítása