The BOSS 2012.05.01. 23:14

Egy, két, há....

Tegnap sem nagyon ment az alvás. Ismét hajnalig forgolódtam... Mi a csöcs van velem? Mindegy ismét ájulásig netezgettem... Lehet hogy a pofámba világító laptop miatt nem megy??? Áhh az kizárt... 

Kb dél lehetett mikor felkeltem. Kinéztem az ablakon, hogy hátha folytatódik a tegnapi idő... De nem. Csöpögős, taknyos, nyálas idő... Brrrr nem jó... Laptop felnyit és mit látok? Josh mester (régi cimbora) fent van facebook on... Nah meg is baszogatom vele, mert legutolsó álláspontja szerint őt ez sosem köti le. Pár szó chat után inkább felhívtam. Jó volt egy kicsi visszajelzést kapni az otthoni dolgokról, ismerősöktől. Ez a baj a bloggal.. csak egyirányú. 

Kettő óra, indulok melóba. Beérünk és azzal fogad a menedzser, hogy nyugodtan üljünk le teázni (mi mást innánk??? Töményet nem adtok) mert 3 kor kezdünk csak... gyanús, nagyon gyanús. De nagy nehezen elkezdődött a meló. Természetesen a szokásos dögnehéz körök... Hál' istennek olyan hangos targoncát kaptam hogy nem hallottam a rádiót. Itt mindig a Tuch FM szól. Ez olyan mint a komáromi kékduna rádió. Csapnivalóan szar és kb 20 zeneszámból dolgoznak, csak kombinálják őket. De még a reklámok sem változtak azóta mióta kint vagyok... Szerintem ezek a mocsok Kékduna rádiósok követnek engem, de most lebuktak. Így hát inkább a fejemben dúdolgatom a kedvenc zenéimet... 

Épp cd-t cseréltem és "beraktam" a belga albumot. Közben megy a meló. DE411 lokáció, 2 termék a C ketrecbe. DE423, 3 termék C ketrec. Épp az "egy, két, há refrénnél tartottam mikor kiléptem a targonca mögül és majdnem elbaszott egy másik... hát mit ne mondjak, sportszelet a gatyába és hangosan fejeztem be a refrén szövegét. Ezer hála a srácnak mert csak rajta múlott, hogy nem lett komoly bajom.... Nagyon el vagyok mostanában merülve a gondolataimban... Kicsit össze kellene szedni már magamat, mert ez így nem lesz jó. Lehet rá kell állni az intravénás kemény drogokra :D :D :D

A hátralévő részben már úgy mozogtam mint aki háborúban van... Itt mindenki ellenem van... Megfigyelnek... :D :D és megint egy targonca... ha ha ha kicseleztem... Adja a cucc rendesen. :D :D :D

9 órakor azt mondták hogy jobb lesz (talán mindenkinek) ha hazamegyek. És ez most így jól is van. Itthon vagyok, blogolok... Készülök az újabb háborúra. Csak ez a mély, mételyező hiányérzet ne lenne... Nem baj.. holnap új nap. Ez a mai nem volt az enyém... Annyira kapitalista lettem már hogy volt szoci ünnepen nem megy semmi.  

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr194483235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tr28 2012.06.20. 09:58:48

Hello! Olvasom már egy ideje a blogodat, minden nap megnézem, mi történt veled. Azért is érdekel, mert én is kint vagyok, csak egy másik Tesco raktárban. Szóval... írod, hogy Kék Duna... Megkérdezhetem, hogy honnan vagy?
süti beállítások módosítása