Fogyasszátok egészséggel. Szóval indítsd el a videót, hangot rá és úgy olvass tovább!!

A mai nap meglehetősen keményre sikeredet... A délelőttöt már írtam... miután túl voltam a megrázkódtatáson elindultam melóba. Felszállunk 13.08 kor a buszra ez ugye azt jelenti hogy 14.10 re ott vagyunk az ipari park bejáratánál.. Hát nem... ebbe a müzlibe is beleszart valaki. Késésben voltunk. 14.17 kor még gyalogoltunk a meló felé rohamléptekben. Szerencsére beértünk.  Délelőtt jött egy SMS, hogy általános audit ellenőrzés van a raktárban szóval minden szabályt be kell tartani. Ez szép meg jó de akkor ne várják a teljesítményt. Annyi szarakodás van hogy minden körhöz hozzá lehet adni plusz 5 percet ami legjobb esetben is csak 85% os performacehoz vezet. Az meg ugye kevés. Nem baj a szabály az szabály. Jöttek is a szarabbnál szarabb eredmények. Kaja után jött az üzenet is az AMT-mre. "puss your performance". Hát köszi. Megnyomtam jó is lett viszont pont leszartam a szabályokat. 10.27 kor jött a megmentő üzenet. Vége a szaknak. ahhh

Kifelé rohanás, hogy ha van céges busz legyen helyünk... Hát más is így gondolkodott mert nem jutott. Összeálltunk 6 an és rendeltünk egy nagy taxit. A gond akkor kezdődött mikor ki kellett szállni. Szinte nem bírtam megmozdulni. Akkor éreztem igazán hogy mennyire kemény nap is volt a mai.

Hazasétáltunk és most itt blogolok. Nektek... Szóval ilyen jófej srác vagyok :D

De most fürdés és schlanfen....

  

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr874509011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gusshun 2012.05.15. 10:35:49

:) Jó a zenével de kicsit rövid a poszt a zenéhez vagy fordítva :)

johnibyg 2012.05.16. 21:22:12

Már megijedtem, hogy TCS-ban szabályosan dolgoztok... ;)
Nem nyelvtannáciskodásként, de a schlafenben van egy plusz n is.
süti beállítások módosítása