The BOSS 2012.06.19. 04:40

Normális????

Amióta van az új munkahelyem nem sok dolog történik velem. Néhány apró kivétel azért van. Rájöttem ismét, hogy nem fehér emberrel üzletelni nem szabad. Ugye dolgoztam a telefonos üzletben, de már nem... hogy miért? Mert pénteken szépen várom a jussomat... úgy gondoltam ha dolgoztam azért fizetség is jár. Hát ők nem. Szóval azt mondták, hogy most nincs bent pénz nem tudnak fizetni. Majd holnap.... Szombaton már kiderült, hogy nem is nagyon akarnak fizetni. Hát én azért ebbe nem nyugszom bele. Benyúltam a pultba és kivettem egy telefont. Akkor ez lesz a fizetségem. Ezzel a boldog gondolattal jöttem el. Már tudom is kié lesz a telcsi. Odaadom Gabinak. Ő az a lány aki hozzánk költözött és minden este megvár, még úgy is, hogy tudja alig aludhat. Így is történt a dolog, elhoztam, bekapcsoltuk és kiderült hogy szar a telefon. Visszamentünk és kicseréltettük. 3 telefont próbáltunk ki a kirakatból mire egy jó lett. Az viszont nem kezelte azt a sim kártyát amit mi használunk. Így hát ott hagytam kikódoltatni. Mára el is készült. Míg bolyongtam a városban furcsa dologra lettem figyelmes. Három (gondolom) pakisztáni nő fényképezkedett a főtéren... ebben még semmi furcsa nincs, ha nem számítjuk azt a tényt hogy ezt full csadorban... még a szemük előtt is rács... na ez az igazi Facebook profilkép. 

Közben gondolkozom a jövőmön... Fut a film és ugranak be a képkockák. Költözés, lakás, autó... 

Bővebben???

Tervezzük a srácokkal hogy hamarosan lecseréljük a tömegszállásunkat egy saját bérlésű lakásra. Olyan extrákra vágyunk mint saját külön szoba mindenkinek, és magánélet... Most ez az utolsó ami nagyon hiányzik... Néha el kell vonulni egy kicsit a világ elől, ez a privát szféra. Szépen lassan kezdenek helyreállni új életem mozaik darabjai. Ha minden igaz akkor pénteken még egy mozaikdarab a helyére kerül. Megyek skóciába, és elhozok egy autót. 

Autó, lakás... hmmmm ezaz lassan újra élek! 

Ilyen gondolatokkal voltam egész nap a fejemben és észre sem vettem, hogy ma még nem ettem semmit, és mindjárt vége a melónak... este 8... Szüneten vagyok. Szilvi (lakótárs) pont a párjával beszéli meg telefonon, hogy mit egyenek vacsira ha hazaértünk. Na ekkor kordult meg a gyomrom. Hangosan gondolkodva megemlítettem hogy nem ettem ma még. Mit később megtudtam otthon ki volt hangosítva a telefon és mindenki hallotta... Hogy miért van ennek jelentősége? Mert ma nem csak szimplán megvárt a leányzó de még vacsorát is csinált nekem... Egy sima virsli volt kenyérrel, de olyan jól esett, hogy azt el sem tudom mondani. 

Most így este, a matracomon forgolódva is ez jár az eszemben... Valami elkezdődött... valami határozottan elkezdődött... 

Jó éjt annak aki tud aludni... én még forgolódok egy kicsit

U.i.: Egy ígéretemhez híven külön üdvözlöm a lányokat az ovinak a konyháján!!! :D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr374597377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.06.20. 09:57:30

Hát, ez szép volt!

Cinkapanka 2012.06.20. 09:57:35

Örülök, hogy alakulnak a dolgaid. Látod, miden jóra fordul csak idő kell hozzá. Én is mindig ezzel nyugtatom magam.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:45

Szia :)Édes kisfiam...tudod sírtam amikor elolvastam a blogodat...de ez valahol jóleső sírás volt....talán igen helyreáll és normalizálódik a helyzeted!Szorítok neked nektek! Veled vagyok ...tudod!
A lányok nevében nagyon köszönöm az üdvözletet...a héten szabin vagyok de majd besétálok hozzájuk,és felolvasást tartok nekik :D Puszillak és minden jót kívánok!

lipton-szabi (törölt) 2012.06.20. 19:57:42

Csak így tovább!!!

Ha elég volt és kifújtál,
ha senki sincs, aki reád vár,
csak bírd ki,
és nagyon figyelj rám!

Ha bárki mondja, hogy kevés vagy,
a lé számít és a kapcsolat,
csak bírd ki,
és nagyon figyelj rám!

És ha úgy érzed, hogy nincs tovább,
a szíved nagyon fáj,
hát ne add fel és ne engedj,
csak bátran menj tovább!

Mert a szerelem keresi a szerelmet.
Hidd el, Téged is valaki úgy szerethet,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressen egy lány,
vagy épp egy srác.

Legyen út mindig előtted,
Ne nézz hátra és ne kérdezz,
csak bírd ki,
és nagyon figyelj rám!

Ha kiröhögnek, mert lazább vagy,
Mert nem dőlsz be minden dumának,
csak bírd ki,
és nagyon figyelj rám!

És ha úgy érzed, hogy nincs tovább,
a szíved nagyon fáj,
hát ne add fel és ne engedj
csak bátran menj tovább!

Mert a szerelem keresi a szerelmet.
Hidd el, Téged is valaki úgy szerethet,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressen egy lány,
vagy épp egy srác.

Mert a szerelem keresi a szerelmet.
Hidd el, téged is valaki úgy szerethet,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressen egy lány,
vagy épp egy srác. hóóhóóóóhóóhóóhóóhóó

És ha úgy érzed, hogy nincs tovább,
a szíved nagyon fáj,
hát ne add fel és ne engedj,
csak bátran menj tovább!

Mert a szerelem keresi a szerelmet.

anya-mami 2012.06.21. 08:40:26

@lipton-szabi: Szia :) ha jól tudom ez egy Edda szám....látom mindketten határozottan szurkolunk a Bélusnak !
süti beállítások módosítása