The BOSS 2012.03.30. 20:25

Egy lazítós nap!

Végre!!! Tegnap este úgy feküdtem le, hogy fél órát masszíroztam a saját vádlim, lábfejemet izomlazítóval mert nem tudtam elaludni úgy fájt. Ma reggel viszont simán ébredtem. Első Day off azaz pihenőnapom a cégnél. Mivel péntek van, fizetésnap, elmentünk a srácokkal vásárolni. Ismét jó kis keresztmetszetet kapva az itteni társadalomból. Pénteken a legtöbb helyen kb du 2 kor befejezik a munkát, és az emberek kirajzanak vásárolni. Történetesen a 3 helyi plázák egyikét keresik fel. Itt minden társadalmi réteg megtalálja neki árban megfelelő boltot. Mi a kíváncsiság kedvéért bementünk mindenhova. Az elit boltokban az ár is elit. Egy zakó 100.000 forintnál kezdődik, egy nyakkendő már van 20.000 ért is. Körülnéztünk, hümmögtünk majd irány a nekünk való. River island nevű boltban már jobban éreztem magamat. Nézelődtem, csodálkoztam. Kb 70 fontból teljesen fel tudnék öltözni elegánsan. Nem kínai gagyi hanem jó minőségű cuccokba. Sokkal olcsóbb mint Magyarországon. A srácok nézelődtek én addig megnéztem a parfüm részleget, majd egy olcsónak nem nevezhető parfümöt félig kiborítottam. Hát megállt bennem az űtő is hogy most mi lesz. Szóltam az eladónak hogy egy kis baleset történt, mire ő barátságosan odajött megnézte letörölgette, majd az angolok két kulcsmondatát kiadta: "Don't worry", "All right", azaz ne aggódjak minden rendben van. Mondtam, hogy elnézést az okozott kárért, természetesen megtérítem. Továbbra is kedvesen  mosolyogva udvariasan mondta hogy szó sem lehet róla. Hát valahogy így képzelek el egy jó bolti eladót. Kedves és segítőkész. A srácok vettek pár cuccot (paplan, párna, ágyneműhuzat, póló, sál stb). Nagyon jó áron nagyon jó dolgokat kaptak. A kívánságlistámra

Továbbmentünk az egyik legnépszerűbb helyre kisvárosunkba. Vagyis két helyre pontosítom. Cash generator, Cash konverter. Itt használt cuccokat adnak-vesznek. Elsőre húztam a számat én is majd bementünk és csak ámultam. Kb az otthoni árak feléért vannak itt a cuccok. Jó minőség szép állapot alacsony árak. Nem semmi.

Az átlag angol gyalog megy bevásárolni. Telerakja a kis kosarát majd kitolja a parkolóba és hív egy TAXIT! Városon belül bárhova 3 Font a fuvar. olcsóbb mintha kocsival jönne és nem kell parkolóhellyel küzdeni, a kocsit amortizálni. Mi természetesen gyalogoltunk, mert már nagyon vágytunk egy jó kajára. Bementünk egy pakisztáni büfébe és egy kebabot ettünk, Kb 25 deka hús, tele zöldséggel, szósszal. Nagyon finom volt. Ha már ott voltunk a srácok átugrottak a szomszédos pakisztáni boltba cigiért. Angliában kb 6-7 Font egy doboz cigi. Ez nem olcsó, de mint most láttam azért feltalálják magukat az emberek. Ukrán-orosz LM 3 font, lengyel 4 font. kértek 2 dobozt a legolcsóbból. A faszinak a pult mellett van egy kólás hűtőszekrény ami kb 2 m magas. Feláll a székre és a tetején a burkolat mögül lazán kiszolgálja őket. Nah mondom ez így megy? Rendes boltban? Pult alól? Ez kemény.  Hazaértem teli hassal, a sétától megfáradva, ledőltem és akkorát aludtam hogy ihajj. Ez egy jó nap volt. Holnap megújult erővel húzom újra az igát.

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr284350919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása