The BOSS 2012.04.30. 22:27

Egy szép nap.

Tegnap este elég nehezen tudtam elaludni... Hajnali 3  forgolódom, netezgetek. Olvasok, csak olvasok érzem hogy nehezül a szempillám. De nagyon érdekes, ezért erőt veszek magamon. Egyszer csak filmszakadás. Snitt

Reggel 10 óra... felébredek és süt a nap! Lemegyek kávézni, ki az udvarra... ez kell egy kis napfürdő. Délelőtt elmentünk kicsit vásárolgatni, de fél egyre haza kellett érni mert meló van. Sajnáltam ezt a szép időt. És akkor hopp... mint egy égi jel. SMS. Ha akarok ma szabadnapos lehetek. Balázst sem kellett sokat rábeszélni sőt a 3. szobatársunk Attila is szabadon van. EZAZ! Aztán Attilának sms... Neki mennie kell. Gyors telefon ismerősnek Hogy segítsen neki bejutni. Kb fél óra és már autóban ülünk. Elkísértük a melóba majd hazafelé beugrottunk megnézni az ismerős két pici vagány kisfiát. 1,5 és 2.5 évesek. 

Hazafelé olyan gyönyörű volt az idő, hogy a Trent patak felé vettem az irányt. Sétáltam hosszan végig a víz mellett. Hihetetlen, hogy itt mindenhol rendezett a környezet és gyanítom hogy lézerrel vágják a füvet.. vagy kifejlesztettek egy olyan fajtát ami nem gazosodik és minden szála pontosan 10 cm re nő meg! Tényleg megdöbbentő! Jó érzés volt a szokásos 3 km es út helyett ennek bő kétszeresét megtenni a szikrázó napsütésben. Határozottan feltölti az embert.

Hazaértem és legújabb szerzeményemet (egy farmert) felpróbáltam. Kb 2 mérettel kisebb mint amit eddig hordtam. De valóban sokkal másabb. Nem lóg rajtam, érezni a minőséget. Még jobb lett a hangulatom.  

Késő délután még elmentünk kebabozni. Jó idő, jó kaja jó kedv! ez jellemzi a mai napomat! Sajnos holnaptól már az idő elromlik, de remélem a másik kettő megmarad! Pénteken még egy nagyobbacska bevásárlás hátravan, Akkor aztán átalakulok mint Fancz Kafka: Az átváltozás című regényének Gregor Samsa főhőse. Csak nálam a végkifejlett más lesz. Megpróbálok az angol trendnek megfelelően öltözni. A digó elegancia közelebb áll hozzám de egy próbát megér. Mai jelmondat: I feel the power!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr614481414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása