The BOSS 2012.05.04. 14:58

Vásárlás 1.0

 Tegnap eléggé keserédes volt a szám íze... Hát ez ma elmúlt. Reggel felkelek és nincs net... Ohhh elvonási tünetek? Mindegy... úgy is be kell mennem a városba. Hát így is tettem, de magammal csábítottam még két szobatársamat is. Szokásos körök... T K MAx, Primarkt, Bank, Next... A nap végére 2 farmer, egy ing, plusz némi alsóruházat! Holnap még egy kabát meg egy cipő vár rám. 

Hazaérve látom hogy visszajött a net. Hát ezt ki kell használni. Írok is egy kicsit blogot. Ma is később kezdek, 15.30 kor. Addig még pont megsütök egy pizzát, megborotválkozom, és pihenek. Eddig szép nap ez a mai!!!

Este majd még kiderül. Addig is valóban szép napot mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr964488496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymousforhungary 2012.05.06. 16:30:14

Hy,azt kell mondjam respect bro'!
Most olvastam vissza pár napot,hát...
Van amit nem említek,de ezzel kapcsolatban mondom,hogy csak előre,ne nézz vissza.Plusz eszembe jut Caramel(brooáááffff) számából egy pár sor:
"Most mennem kell a világ csak rám vár
akkor vagyok jól ha szívem száll
most mennem kell a világ engem hív
megyek mert így nem fáj a szív."

Nota bene,céltudatosan előre!
Végigcsináltam én is ezt,csak anno fr.-ban.Volt,hogy bementem a marketbe,és sunyi módon bekajáltam majd kijöttem,annyira nem volt pénzem az elején:-)
Szívből örülök,hogy kezdesz helyrejönni!
Have nice day!
süti beállítások módosítása