Egy húzós szombat után lazítós vasárnap következett... Múlt héten vasárnap úgy indultunk be a városba, hogy most aztán akkorát zabálunk a kínaiba, hogy leszakadjon az asztal sarka. Hát egy Xbox 360 keresztülhúzta a tervet... a srácok nem bírtak magukkal... "ÉRTSD MEG EZT MEG KELL VENNI!!!" Hát jó.. megértem. Szóval baljós előjelekkel de most vasárnap ismét elindultunk. Akkorát eszünk... Dél lesz 10 perc múlva.. még van bő fél óránk. Addig nézelődjünk a plázákba... És persze megint jött a roham... Kell a konzolhoz egy kormány... meg akkor már egy két autós játék. "Váááá ez már mióta meg akartam venni... "

Kb 5 perc után én úgy döntöttem hogy, inkább az üzlet előtti padon nézelődve várom míg a két gyerek(?) kivásárolja magát. Ekkor már elkönyveltem, ma sem lesz újabb merénylet a gyomrom ellen... marad a pizza meg a szendvics. Így is volt. Aztán este nosztalgia "Szomszédok sorozat" nézést tartottunk... Mennyire retró!!!!

Nem sokat aludtam az este sem.. Reggel 5 kor talán fáradtabban keltem mint ahogy lefeküdtem... A kocsiba beülve hangosan megjegyeztem hogy adja az ég hogy ma ne legyen sok meló és hamar eljöhessünk. A többiek sem voltak ellene. Beértem melóba, erőt vettem magamon és felszálltam a targoncára... 16 tonna... Fekete szén... 

Kb fél óra múlva jött az üzenet. "Earley logoff possible!" EZAZ!!! Már csak oda kell érnem... Eldobtam mindent és kinyomtam a targonca szemét.. úgy csavartam el a többiek mellett mint sérült vadkacsa mellett a tu147 es... Odaértem, van még hely! YESSS!!! Irány haza. Fél 8 ra ismét ágyban... Délután 1 kor kelés... Frissen és kipihenten keltem. Végre... Ekkor jött a második kívánságom... miközben kotorásztam elő a telefonom azt kívántam, hogy holnap (kedden) legyen szabadnapom... Megvan a telefon... kikapcsolva... B@ssza meg... Sebaj plusz 2 perc... Indulj már el... Wááááá csak jöjjön sms, csak jöjjön sms.... még semmi... nem tért még magához a délkoreai veszélyes hulladék (csúfolják samsungak is). Lassan telik minden másodperc. Tipikus az az érzés mikor nézed a másodpercmutatót és minden egyes lépése, minden kicsi kattanása olyan mintha a fát vágnának a hátadon... lassú és fájdalmas... Hát nem jött sms!

Egy napra egy kívánság is elég. Azért az 50%!!! :D Mindegy, legalább mind a hárman ma szabad naposak vagyunk és elmegyünk egyet csavarogni... Beültünk a belvárosban egy parkra néző pub kerthelységébe. Fejenként egy sör, napsütés, és fenomenális nyugalom. Beszélgettünk és nagyon jó volt egy kicsit kizökkenni a napi szürkülésből.

Hazafelé még vettünk némi kaját! Palacsinta lesz a vacsora... Ekkor megnézem a telefonom. 1 sms!!! No mi a fene??? "You have day off tomorrow!" Beszarás!!! Ezaz. Akkor holnap sem megyek! Ma idáig minden sikerül!!! Egyből el is kezdtem kívángatni. Hátha még bejön valami!!! :D 

Fejenként 2 nagy szatyorral lépünk hazafelé a srácokkal mikor eljön mellettünk két raszta és cseppet sem fehér srác... A parfümük "Eau the CANABIS!!!". Olyan szagot húztak maguk után hogy megmondtam melyik házból jöttek ki. Mondjuk nem ritka ez itt hogy belefutok egy egy ilyen felhőbe, de ennek neki tudtam támaszkodni...

Holnap ha jó idő lesz akkor kimegyek kicsit fotózni a parkba! Végre élesben tesztelhetem az új cuccokat! 

Vidám és szép estét mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr364530278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnibyg 2012.05.21. 22:59:53

Fotózzál, fotózzál :-) Örökítsd meg a pillanatot, most hogy van időd.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Szia Kisfiam! Nagyon örülök,a jó napjaidnak :)És igaza van a kommentárt küldőnek...fotózzál sokat,már itthon is megmutattad van hozzá tehetséged...most már a jó cucc is megvan hozzá :) Várom a képeket...vagy várjuk!
Nagyon szép napokat Neked! Érezd jól magad!
süti beállítások módosítása