Úgy döntöttem ma kemény leszek mint a fagyott egér!!! És az is voltam. Bementem melóba és megkerestem a manageremet! Mondtam neki, hogy nagyon köszönöm a lehetőséget, de nekem ennyi. itt vannak a cuccaim. Kulcs, kártya, arm. Ennyi. A póriumtól a kijáratig kb 30 m a távolság. Addig 3 manager próbált meg rávenni hogy maradjak. 1 nap gondolkozási időt kértem, értelmesen mindegyiknek elmondtam, hogy ez így nem működik nálam. Aztán fogtam magam és leléptem. Milyen az én szerencsém? 15.34 re kint voltam a kapun. Elvileg egész előtt 7 perccel itt a busz. Azt lazán elérem de ha nem akkor is 16.08 kor jön a másik... Hát egyik sem jött... 16.45 kor még a buszmegállóban vártam hogy legyen már valami... egyszer csak megáll mellettem egy bazni nagy Jaguar. Ablak lehúz és a nagy-nagy főnök int hogy üljek be... Aztapicsa... Ebből mi lesz? Mindegy gyáva népnek nincs hazája, meg vesszenek a nyúlbéla turisták beszálltam... 

Itt jött a meglepetés. Tudta a nevem, és azt is hogy ma léptem ki. Éreztem hogy szorul a nyakam körül a hurok... Most ebből mi lesz? Egy szlovákiai nagyfőnök a frissen kilépet alkalmazottját viszi haza... De teljesen normális volt. Megkérdezte hogy miért, erre neki is elmondtam amit a többieknek. Ő is megkért hogy ha tudok akkor gondolkodjak még rajta. Megígérte hogy heti két szabadnapot kapok, és változtatnak a dolgokon... Szó szerint kedélyesen elbeszélgettünk hazáig. Hát ez nem semmi... Tőle is 1 nap gondolkodási időt kértem. Lesz ami lesz.

Ma este beszélek egy másik munkáltatóval... Elvileg már holnap tudnék kezdeni. Egy kicsit más mint ahogy otthon mennek a dolgok! Majd kiderül. Este még osztok meg szorzok és kiderül. Meló nélkül nem maradok azt már látom. Sőt ha most összejön pár dolog akkor a weboldalas bizniszt is beindítom! 

Na jó nem álmodozom tovább.. vissza a földre... Holnap minden kiderül. Addig még gondolkozom...

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr964555634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retech.sys 2012.05.30. 23:46:06

Visszavonulsz hogy aztán aranyhidat építs?

Magyarisztánban biztos nem mentek volna utánad hogy marasztaljanak,ahogyan engem sem akartak marasztalni főleg nem kedvezményekkel,ja de azért a felmondási időt azt ledolgoztatják.

micsoda? 2012.05.31. 22:24:29

Ez az! Igy kell csinálni! Valamikor én is ezt csináltam. Nem bántam meg.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Ma jó a csillagzatod! Maradjon is így ...végül is különleges fiú vagy...mondhatni "táltos" hiszen 6 ujjad volt :) Szeretlek kisfiam!!!
süti beállítások módosítása