The BOSS 2012.06.28. 02:29

Nem unatkozom....

Hát igen... hogy is mondjam? Hosszú idő óta újra érzem hogy élek... Mostanában valami igen kedvező csillagzat lehet számomra mert az élet szinte minden területén felfelé ível a pályám. Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy egyre inkább megerősödik a pozícióm a munkahelyemen, sőt lassan sikerül azt is elérni amibe egyszer már belebukott az agency. Ha minden jól megy lesz még egy műszak... Ez azt jelentené, hogy még 8 magyar embernek tudnánk munkahelyet teremteni, illetve hogy én saját csapatot kapnék, koordinálnék. Már ezen a héten is egyedül vagyok, és idáig minden stimmel. én hordom be az embereket, én irányítom őket. Gyorsan és pontosan dolgozunk. 

Az otthoni dolgaim is egyre jobban állnak. Minden nap egy kis séta, finom vacsorák, és könnyed nevetések várnak a fárasztó munka után... Sokszor el sem hiszem... Ez velem történik? Lehet így is élni? Nincs idegesség, nincs napi nyűg, ellenben van az embernek mindenre és mindenkire ideje. Egyre inkább tetszik nekem ez az ország. Sokkal nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb vagyok mint otthon, pedig itt sem dolgozom kevesebbet... Sőt! De valahogy mégis más minden. 

Most hogy már van autó is a seggem alatt kicsit kinyílt előttem a  világ. Srácokkal és Gabival már be is tábláztuk a hétvégéinket. Lesz benne egy kis Londoni kirándulás, Loch Ness, Stonehenge, Skócia... Egyszóval minden ami érdekel. Mos szombaton egy közeli vidámpark a cél. Remélem szép idő lesz és akkor rengeteg képet fogok csinálni. Már hiányzik a fotózás. Ha már fotó, akkor el kell mondjam, szombat reggel valószinűleg olyan élményben lesz részem amiben eddig sem és valószínűleg később sem lesz részem. Élőben fogom látni az Olimpiai lángot... Természetesen időjárástól függetlenül le is fotózom. A házunktól kb 500 m re haladnak el. Azért ez nem semmi!!! :D

Már csak két dolog hiányzik a teljes boldogságomhoz. Az otthon maradt ügyeimet minél gyorsabban és fájdalommentesebben lezárni, illetve itt találni egy megfelelő lakást ahol végre ismét lehet magánéletem... Ha ez a kettő megvan akkor már minden más csak úri huncutság. :D

Apropó huncutság... Még egy ok amiért tetszik ez a hely. A csajok. Huncutok :D Bent a melóban egyre jobban elfogadnak... Odajönnek, megcsípik a seggem, kacsintgatnak rám, egyszóval incselkednek. Na ezt sosem gondoltam volna. Lehet hogy már évekkel ezelőtt le kellett volna dobnom ezt a 30 kg ot? Bizonyára... Egy hatalmas csalódástól kíméltem volna meg magam és bizonyára rengeteg élménnyel lettem volna gazdagabb... Mindegy. Ha most jött el az én időm akkor csak hálával tartozom azoknak akik ezt lehetővé tették még akkor is ha nem az a szándék vezérelte őket. 

Többen kérdeztétek privátban, hogy mit tudnék tanácsolni? Nekem bejött az élet, van biztos keresetem, őszinte barátaim, és lassan 5 hónap után teljes életem. Ha van bennetek kitartás, kurázsi, talpraesettség illetve képes vagy magad mögött hagyni bizonyos dolgokat, akkor nem szabad tétovázni!!!! Persze az nyelvtudás kötelező. Sokan sajnos csalódottan térnek haza és ők a leghangosabbak. Itt is volt több ilyen kókler. Nem beszélt angolul, de a munkák között válogatott... pedig azt csak akkor lehet ha legalább kettő van... neki egy sem volt. 

Szóval harcra fel!!! Holnap az utolsó nap és utána 2 nap megérdemelt stresszmentes pihenés... még jelentkezek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr794615904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.06.28. 14:22:00

Szeretem az ilyen bejegyzéseket! Csupa pozitívum :) Igen...ez kell egy anyának aki már lassan 5 hónapja nem látta a "kisfiát" ilyenkor úgy érzem a lelkemet simogatják...őszintén mondom igen csak kellemes érzés!Köszönöm neked "kisfiam".
Ma amikor olvastam az írásod mosoly ült ki az arcomra.A lányok meg is kérdezték jó hír...erre én elkezdtem felolvasni...először csak ketten figyeltek de végül csend lett körülöttem,és csak a saját hangom hallottam....meglepődve láttam,hogy a csajok figyelmesen hallgatnak és a szemükben láttam,hogy örülnek annak amit olvasok...itthon a környezetemben mindenki Veled van,és örül annak,hogy az életed rendeződik.
Külön szeretném megköszönni annak,aki neked a kellemes estéken a meleg vacsorát a jó közérzetet,és a vidám nevetéseket okozza:) Puszilom érte,mert ahhoz,hogy valakinek a pályája elkezdjen felfelé ívelni a nyugodt otthon komfort érzete szükséges!
Kellemes jó hétvégét kívánok Neked Nektek,jó kirándulást,pihenést!Természetesen csinálj sok sok fotót ...emlékszem amikor a KEMMA-ban is jelent meg fotód és írásod....nem vagy tehetségtelen!
Szeretlek kisfiam :) Csak így tovább!

micsoda? 2012.06.28. 19:18:06

Hát ami azt illeti az "anya- mami" komment sem utolsó. Gratulálok.
Ha az angol történelmet nézzük, ők is megszenvedték a múltat, mint mi. Csak azzal a különbséggel, hogy fejlődtek.

anya-mami 2012.06.29. 14:41:17

@micsoda?:
Köszönöm,hogy megtiszteltél azzal,hogy elolvastad a kommentemet....a gratulációért pedig külön csak egy újabb köszönet!További szép napokat,kellemes hétvégét! Üdv:anya-mami

anya-mami 2012.07.01. 12:11:30

Hatalmas a hőség...ezért kint az erkélyen metéltem a paprikát-gondoltam egy kis lecsó jó lenne ebédre...de úgy jártam,mint a Tamás bátyja kunyhóját író nő...félbehagytam,mert kényszert éreztem az íráshoz(igaz belőlem nem lett ...lesz világírű írónő)..Tudom tegnap beszéltünk telefonon,talán épen ezért éreztem a késztetést arra,hogy írjak neked! Tudom a telefon személyesebb,de itt most van időm,nem ketyeg az óra...mert hát tudom nem könnyű kint sem megkeresni a pénzt!
Szóval el kell mondjam nagyon örülök annak amikor jó dolgokról írsz,de valahogy -lehet rosszul érzem-mintha honvágy csendülne ki a soraidból!Ezt valahol megértem ,hiszen életem első külföldi nyaralásán ami "csak" 3 hét volt,már vágyódtam haza,pedig tudtam csak a meló vár és a hajtás.Talán tévedek,akkor jó,viszont ha nem...akkor lehet lenne már lehetőséged,hogy egy látogatás erejéig haza gyere!Igen most önző vagyok,szeretnélek látni szeretném megölelni a "kisfiamat"szeretnék a nyakába borulva sírni és elmondani mennyire szeretem és hiányzik!....Nah ezt kellett kiírni magamból!
Tudom Te már ma dolgozol..remélhetőleg ott jobb az időjárás...itt kibírhatatlan meleg van...36-38 fok várható délutánra!
Vigyázz magadra kisfiam!Szép napokat,szeretlek!
süti beállítások módosítása