Tegnap valahol ott hagytam abba, hogy igen csak fárasztó és pörgős volt a napom. Na hát a mai ennek pont az ellenkezője. Semmi de semmi dolgom nincs a mai napra. Meló után ilyenkor nem tudok keresgélni, A városba bemenni túl rossz az idő. Hát csináltam magamnak egy teát és kihasználva a 10 percnyi szünetet az esőben, fogtam magam és kiültem a hátsó kertbe, madarakat etetni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyenkor érzi csak az ember mennyire is messze van az otthoniaktól és a szeretteitől. Sokszor nézegetem a régi fényképeket. Nem egyszer megfordult már a fejemben, hogy jól döntöttem e? De úgy gondolom, hogy igen. Azt az életet már nem lehetett volna sokáig fenntartani. Mindenképp meg kellett próbálnom kicsit váltani. Ha nem is minden úgy alakul ahogy elterveztem, legalább el tudom mondani, hogy volt vér a pucámban és megpróbáltam!

De legyünk pozitívak! Már látom a fényt az alagút végén, akik igazán fontosak nekem azokkal tartjuk a kapcsolatot is. Hozzájuk a kérésem, hogy küldjetek magatokról, rólunk képeket mert sajnos azok amik nekem voltak otthon maradtak a gépemen! SOK SOK KÉPET! :D :D

Szép napot mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr504323679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása