The BOSS 2012.03.21. 21:17

Egy jó nap!

Valahol ott hagytam abba - mielőtt a trollok értelmes hozzászólásaikkal közbeszóltak - , hogy ma már nehezebb napom lesz. Hát ez ebben a formában nem jött be. Szintén reggel 6 os kezdés (kávé/tea) majd elmélet a targoncákról, (Abból is van PPT, FLT, LLOP) Én az utóbbi fajtán leszek ennek a kezelését vettük át, majd lementünk a raktárba gyakorolni. Teljesen jókedvűen és gyorsan telt el a nap, szinte észre sem vettem hogy elfáradtam. Hazafelé ismét buszos kirándulás.

Épp, hogy hazaértem elolvasom az sms-ket és mit látok? Kellene mennem kezdeni a könyves céghez (raktári meló) és a kekszesbe (sorra). Tehát ha jól gondolom 2 és fél hétig szinte semmi most meg beesett egy csomó munka. Ennyi idő kellett, hogy beérjen az amit elkezdtem felépíteni. Természetesen tudom, hogy nem ezzel a munkával fogom megváltani a világot de kicsit össze tudom szedni magam, gyakorlom a rég nem használt angolt, és szerzek ismeretséget illetve ami nagyon fontos itt kint, REFERENCIÁT. Ha egy rendes helyről van referenciát, képes vagy megírni egy tesztet és beszélsz angolul, akkor van esély hogy elhelyezkedj. Ez a három feltétel a vendégmunkások kb 15% nál teljesül összesen, azaz már nyerő pozícióból indulsz neki.

Ami még feltűnt, sokkal tudod növelni a személyes szimpátiát, ha akár hibásan is de elmondod amit szeretnél - úgy is segítenek - mintha csak hallgatsz mint a sültgalamb. Nekem az elmúlt 3 napban, amit szinte csak angolok között töltöttem, folyamatosan angolul beszélve, elképesztően sokat javult a tudásom. Itt nem arra gondolok, hogy egy szótárnyi új szót tanultam meg hanem, a régen tanult de elfeledett vagy éppen a passzív szókincshez tartozó szavak ismét aktívvá váltak. Már a fülem is kezd ráálni az itteni "akcentusra". Mondanom sem kell, hogy az otthon tanult és az itteni nyelv között azért jókora különbség van. Holnap újra megmérettetek. Reggel 6 ra irány az ANGOL MELÓ! :D (igen most örülök!)

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr974331603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása