The BOSS 2012.03.23. 21:30

A meló

Szóval ma volt az elő napom aminek nagyrésze úgy telt, hogy azt csináltam amiért felvettek. Hogy milyen volt? Összegezve nagyon fárasztó! Még ma is reggel 6 ra mentünk mert a TESCO-s trénerek akkor kezdenek. Ma már rendes napot szimuláltunk úgyhogy a kávé helyett bejelentkezni kellett 6 kor. Persze még training van szóval visszamentünk kávézni, meg az oktató teremben a legfontosabbakat újra átvettük. 8 kor kezdődött a munka. Felvettem egy targoncát, PDA-t és már kezdhettem is. Összeraktam a ketreceket (3 db van ezekbe kell pakolni), és nekivágtam a végtelen raktárnak. Kezdésképpen elküldtek bort, sört, ásványvizet, kutyakaját pakolni. Azért mikor a 40-dik rekesz sört pakolod, már kezded érezni minden - eddig elfeledett - izmodat. Hajtottam ahogy csak tőlem tellett, ömlött rólam a víz. Kész a 3 ketrec, leadtam a megfelelő kapunál. Ilyenkor a PDA kiírja a legfontosabb mérőszámot a performace t (teljesítmény). 51%... tehát a norma az ennek az időnek a fele. Tényleg sokat szarakodtam mire minden dobozt sikerült megfelelően beletenni a ketrecbe, úgy hogy el is férjek benne, ne sérüljön semmi. Hát ehhez még rutin kell. Sajnos szinte minden doboz más és más fizikai dimenzióval rendelkezik, sok nem is szabályos alakú, szóval kell vele dolgozni. A nap folyamán 1 szer kaptam csak "könnyű" melót, a többi mind ilyen nehéz termék volt. A teljesítményem is szépen folyamatosan emelkedett. Fog ez menni.,,,

Nap közben megkerestem a felettesemet pár kéréssel/kérdéssel. Először is szakot cseréltettem, mert így van egy magyar srác aki be tud hordani, szóval nem kell elkapkodni az autó vásárlást. Majd rákérdeztem a munkaszerződésre, illetve a túlóra lehetőségre. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták hogy már holnap(!) mehetünk túlórázni, legalább gyakorlunk egy kicsit. Szóval túlórában fizetik a gyakorlásomat? Ez igen. Olyan érzés ez amit már rég nem éreztem multi cégnél. EMBERSZÁBMA vesznek. Nem számít, hogy külföldről jöttem, hogy gyakorlatlan vagyok, a lehetőség mindenkinek megvan. Szóval a meló többi része jókedvűen és nagyon fárasztóan telt.

Műszak után Balázzsal gyalogoltunk kifelé a buszmegállóba, szokásos napi városnézésünkre, mikor megáll mellettünk egy kocsi, és az egyik ANGOL kolléga kiszól, hogy merre megyünk. Mondtam neki merre, mire szólt hogy pattanjunk be. Ingyenés bérmentve hazahozott. Ennek és a 6 font spórolásnak úgy megörültünk, hogy egyből vettünk egy-egy sört és a jól végzett munka örömére megittuk.

Holnap les még más érdekesség is. Költözök másik házba. Cseréltem egyik sráccal és így egy lakásban fogok lakni a munkatársammal. Talán egy kicsit egyszerűbb lesz az élet de eléggé megszerettem a mostani helyemet. Jó környék, jó lakótársak... Hát majd ez is kialakul. Ha Angliába volt merszem kijönni és váltani akkor ez már nem okozhat problémát...

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr474336042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása