A tegnap esti állás szerint ma day offom (szabadnapom) volt. Ezen felbuzdulva este még filmeztem egy kicsit mondván, hogy úgysincs mára semmi komoly program. Reggel 8 kor arra ébredek hogy csörög a telefon. Felveszem, szinte még félálomban erre valaki nekiáll hadarni a telefonba hogy ma délután fél 3-ra  be kell menni melóba. Nah tuti. Ettől jó ez a nap. Letettem a telefont és azzal a lendülettel vissza is estem az ágyba. Miután felkeltem, akkor gondolkoztam el hogy most akkor mi is van? Gyors fürdés, méggyorsabb kaja készülődés... Ma elég húzós volt a meló. 6 kor van szünetem de már előtte egy órával nézegettem az időt. Mintha nem is akarna telni. Végre eljött, meggyötörve zuhantam le a kantinban egy székre. A tea új erővel töltött fel. legalábbis úgy éreztem. A szünet ideje nagyon gyorsan telt. Szinte még fel sem eszméltem és már mehettem is vissza. Felálltam a székről és éreztem minden tagom sajog.. Miért van az ha megpihen az ember akkor rosszabb mint előtte? Mindegy... vissza dolgozni. A következő kép hogy írja a kézikompjútrem hogy mehetek haza... Ehhh ez most gyors volt. Elengedtek egy kicsivel előbb.. 19.15 kor végeztem és 19.28 kor ott a busz... Egy jó 15 perces útvonalat kell megtennem 10 perc alatt... Sebaj a mai nap már nem lehet baj. Szinte futottam a buszig. 19.26 ezaz. Nézem a kiírást, hát valóban minden óra 28 perckor van itt kivéve 19 órát.... akkor 19.52... Szóval még fagyoskodhatok bő fé órát, a hideg szeles időben. Akkor töltsük el hasznosan az időt... Délben nem sikerült a feleségemmel beszélni majd most. Otthon még úgy is csak fél 9 van. Persze most sem vette fel. Na szép... Ez az én formám. Elővettem a telefonom és nekiálltam sakkozni, majd a buszon is... legalábbis ez volt a terv... De a telefon lemerült mert ami lemerülhet az le is fog merülni... Köszi... Most újra végignézhetem a az egy órás utat, csak most sötétedésben.

De nem... Elkezdtem figyelni a körülöttem lévő embereket. Volt egy kismama, ellette a kocsiban a baba, vele szemben pedig egy srác.Elég távol ültek tőlem, nem hallhattam mit beszélnek. Azt láttam csak amit a testbeszéd elárul. A nőn piros viaszkabát, gondolom már rég eljöttek otthonról délután még esett... a kicsit elmosódott smink, és a rakoncátlankodó kibomló haja elárulja, hogy olyan helyre indult ahol számít hogy néz ki. A srác valószínűleg melóból jött mert kukásmellényt visel, és acélbetétes cipőt. Biztos hogy raklapokkal dolgozik.. a cipőjének az orra kék és piros festékes volt.. pont mint az enyém. Nem cseppek, hanem inkább húzásnyomok voltak ezek. Látszott a társadalmi különbség a két emberen. A lány keresztbe tett lábakkal és kicsit elfordulva ült.. Ebből látszott hogy nem akar a srác felé nyitni de ahogy a haját csavargatta, arra utalt hogy izgatja azért. Valamikor dohányozhatott, mert nem nagyon tudott mit kezdeni a kezével, de gondolom a kicsi mellett leszokott... Ez indokolta talán a folyamatos rágózást.  A srác teljesen a nő felé fordulva, enyhé nyitott lábakkal hevesen gesztikulál. Ő nyitna a nő felé, és próbálja lenyűgözni. A legfurcsább az volt hogy a nő kezén nem volt jegygyűrű, a srácnak meg igen. itt be kellett fejeznem az elmélkedést mert odaértünk ahol nekem le kell szállnom. Kíváncsi lennék hogy mennyi igazság lehet a gondolataimban....

De végre 10 perc séta után hazaértem. Most jön a megérdemelt pihenés. Kíváncsi vagyok vajon holnap is szólnak e hogy droidok szabadnapon ismét meló....

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr384381984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lipton-szabi (törölt) 2012.04.11. 13:18:46

Nah,különös olsdaladról ismertelek meg öcsikém,emberismeretből jeles!
Ne aggódj,itt is droidok vagyunk,de a bánásmód lehet még rosszabb.
Veled vagyunk "kis droidkám"
Üdv: a "nagyobbik droid"
:D

johnibyg 2012.04.11. 21:37:14

Fel a fejjel, bármikor lehet rosszabb is, de jobb is :)

micsoda? 2012.06.20. 09:58:49

Jó kikapcsolódás idegenben, az ott élő emberekre figyelés. Nekem az áruházi
nézelődés is az volt.
süti beállítások módosítása