The BOSS 2012.05.22. 21:29

A fotózás

 Magamnak (és a blogolvasóknak) tett ígéretemhez híven ma elmentem egy kicsit fotózgatni. Nem vagyok egy nagy művész, de szeretem. Megnyugtat, felszabadít és eltereli a gondolataimat. Most pedig erre volt szükségem. 

Délután 3 óra és Balázzsal felkerekedtünk. Szabadba vágytunk. Az idő csodálatos, egy szál pólóba is melege van az embernek! A tesco mellett kell lemenni a folyóhoz...  Rengetegen voltunk a szabadban. Jó volt látni, hogy a halvérű angolokra is hat a szép idő. Hatalmasat sétáltam. Szinte hihetetlen, hogy mindenhol rendezett a környezet. a fű mintha lézerrel vágták volna, a virágágyások gondozott és érintetlen állapotban. 

Leültem a folyópartra és egy olyan hattyúsereg indult meg felém, hogy szinte megijedtem. Úgy megszokták már az ember közelségét és azt hogy senki nem bántja őket, hogy karnyújtásnyira jöttek hozzám. Várták a kaját. Hát az pont nem volt nálam. 

Hazafelé végigjöttünk a városon, és az egyik forgalmas téren leültünk. Ezer ember az utcán és elkezdtem gondolkozni, hogy magyar szemmel mennyire furcsák. Olyan mintha mindenki torz lenne. Szinte megijedtem tőlük...

Hazaértem, lepihentem majd olyat tettem amit pontosan 1 hónapja és 1 napja nem... Ettem egy kebabot. Sajnos most nem volt olyan társaságom mint legutoljára de az íz fenomenális volt. 

És pár kép nektek a mai utamról:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr484532639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jokki 2012.05.22. 22:22:45

Jó estét!De jó kép az a bogárról!!Ha meg benne lenne a hátúja is ....kérdezd már meg eladják-e?!

retech.sys 2012.05.30. 23:46:39

El kellett volna párat kapni ezekből a madarakból ,rögtön változatosabb lenne mint az eu-resti !

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Szia Kisfiam!Nagyon jók lettek a fotók...nekem a virágosak tetszenek nagyon!Örülök,hogy jobban érzed magad!Szurkolok Neked! ...:)
süti beállítások módosítása