Úgy látszik a jó idő tartós lesz. Nem vagyok én ehhez hozzászokva... Szinte fullaszt... Az a fajta amikor nem süt közvetlen a nap mégis mikor kimész azt érzed hogy szinte nem kapsz levegőt... lépek pár lépést és máris megjelenik az első pici izzadságcsepp a hátadon és elindul lefelé... Nem tudsz mit tenni... magas páratartalom fojtó meleg...

Ezekkel az érzésekkel indultam reggel melóba is. Még szinte félkómába ültem be a kocsiban számomra fenntartott bal első foteljába... Hát igen a C5 ről sok mindent el lehet mondani de az biztos hogy kényelmes. Annyira fáradt voltam, hogy nem is elemezgettem, vajon hány sebből vérzik szegény autó. Tudom, hogy gatya alatta a futómű, hintázik és kóvályog az úton, fék gyakorlatilag nincs, rángat a motor... de most ebből semmit sem vettem észre... csak suhantunk a végzetem felé... a sok sárgagyilkos (targonca, LLOP ) világába ami csak arra vár, hogy magába szippantson. Baljós előjelnek tegnap ezért küldtek egy SMS t hogy ma aztán leszáll a tököm is annyi meló lesz. Wellcome... 

De legalább nem hazudtak, nagyon kemény nap volt... Habár az előbb említett, nemes de mostanában nem sok rendeltetésszerű élvezeti értéket adó testrészem a helyén maradt...  

Alig vártam már a meló végét, hogy leteljen ez a rémálom... magamban megfogalmazódott hogy ennél szarabb nem nagyon lehet... De ugye mint tudjuk az élet azért tartogat meglepetések, és persze mindig akkor szarik valaki a müzlibe mikor jól érzed magad... Velem is így volt. Hulla fáradtan várom a blokkoló óránál a fél 3 at... már csak 4 perc és szabad vagyok... És jönnek a hírek... Imi (hűséges sofőröm) bent maradt túlórázni, pánik indul... Hogyan megyek haza. Még szinte ki sem bontakozott bennem a gondolat mikor jött a kegyelemdöfés. Holnap kötelező 12 órás túlóra mindenkinek!!! Hát kössz... a felismerés hogy holnap valószínűleg megdöglök ismét verejtékcseppeket eredményezett a hátamon és talán egy halvány kis barna folyamot egészen a bokámig... 

Szóval délután rá kell pihenni a dolgokra. Pedig épp kezdtem lejönni a szerről (napi 1 l energiaital), és reggelizni is kell...  Kaja meg nincs... Szóval este 7 kor irány az ASDA. 

Az utcára kilépve ismét megcsap a hőség... Végigmegyek a pakisztáni gettón. Gyerekek az utcán rohangálnak és valami bottal ütik egymást. Sok sok kis wannabe terrorista ott rohangál, mindenféle (remélem) játékfegyverrel. Az idősebbek hordákba tömörülnek és megtámasztják valamelyik boltnak, vagy gyorsétteremnek a falát... Már nem is számolom hogy a 20 perces gyalogút alatt hányszor futottam bele jellegzetes illatfelhőbe. 

Megveszem a saját kis kenyeremet, felvágottat és energiaitalt. Mint a magát győzködő drogos... Menni fog. Csak még holnap egy kicsi. Kell szükségem van rá!!! Egyébként lehet hogy csak bemesélem magamnak de jobban megy tőle a meló. De majd kiderül. Ha holnap végleg kifinganék akkor nem segített! :D

Kellemes estét nektek. Szerintem vasárnapig nem jelentkezem.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr594544454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ippiaimi 2012.05.24. 22:31:30

Szia Bélus!Látom azért zajlik ott is az élet.Nagyon jó a blogod.Lassan nekem is kell és akkor nyomon követjük majd egymást.Vigyázz magadra.Üdv Imrus

retech.sys 2012.05.30. 23:46:22

Mikor ezt írtad: Tbányán is pont ilyen idő volt,úgyhogy itthon sem lett volna jobb.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Szia Kisfiam! Ma is egy jó naplóbejegyzést olvastam...változatos fordulatos...de ezen nincs mit csodálkozni,olyan akár az élet :)Vigyázz magadra..minden jót kívánok Puszillak!

hóhóhó 2012.06.20. 09:58:47

Ja, a ködös Albion, - némely napsütéssel - csak az ott születettnek. Mindig csak "pihi" futás v. valami sport?
Például, a párás, csapadékos erdő tele misztikummal, ahogy gyerekkori meséimre emlékszem.
süti beállítások módosítása