The BOSS 2012.06.08. 01:20

Dolgos szabadnap?

A mai nap nem sok mindenről tudok beszámolni. Reggel kb fél 12 kor keltem fel, skype, email, facebook.... szokásos semmi...

Gyerünk be melóba. Ma sincs nagyfőnökasszony, de meló előtt kapok egy telefont tőle. Béla Ma te vagy a főnök, oszd el te az embereket, meg légyszíves kérdezd meg a vasárnapot.  Egy kis "eszmecsere" az önjelölt főnökökkel munka előtt, bent némi koordináció, és máris jól működött a gépezet. Nap végén elfáradva de mégis kellemes érzéssel tértem haza. Egy pici érdekesség, hogy véletlen vagy sem de valahogy többször is a közvetlen mellettem levő pozícióba került egy angol csaj... Chelsea... :D Fura ez nekem... 

Holnap nehéz napom lesz. Igen szabadnapom van péntek-szombat a szendvicsesben, de mennem kell az eperszedésre. Nem fizikai melóra, csak koordinálni ott is az embereket. Úgy tűnik az agency főnöke több helyen is számít rám, és arra hogy tolmácsoljak, koordináljak. Talán ha egy kis szerencsém is lesz akkor nem sokáig kell már kétkezi munkát végezni? Ez még csak az én kis fejemben megszületett gondolat, de jól esne ha ilyen rövid időn belül sikerülne feljebb kapaszkodnom a szamárlétrán. Ez még kiderül. 

Most megyek is aludni mert reggel korán kell kelnem és szerintem elég kemény nap elé nézek. Új emberek ( nagy része nem fehér), új környezet., pakisztáni nagyfőnök, angol farmtulajdonos. Na ebben az etnikai útvesztőben kellene mindenkivel megtalálnom a közös hangot. Majd erről is beszámolok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr894572797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.06.08. 19:13:32

Tényleg szép feladat, kíváncsi vagyok a folytatásra?? ??Milyen ízű az angol eper, mert itthon most érik, és nagyon finom. /7oo- 8oo Ft/kg

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2012.06.08. 21:30:38

Erre az eperszedésre kíváncsi vagyok! Németeknél szedtem már paradicsomot, az se semmi meló!:)

anya-mami 2012.06.20. 09:58:46

Szia kisfiam :)Nagyon örülök,hogy alakul a sorsod...és jó irányban...:) Büszke vagyok rád és nagyon várom a folytatást!Puszi és szeretlek!
süti beállítások módosítása