The BOSS 2012.07.17. 00:32

Gyors ébredés!

Hajnali 3 óra van.... nem megy az alvás. Csak jár az agy, pörögnek a filmkockák... A láztól és a fájdalomtól bódultan  villannak be a képek... összemosódik múlt, jelen, jövő... már nem tudom, hogy az agyam játszik e velem furcsa játékot és csak álmodom, álmodozom a jövőmről, vagy a jelenem, múltam emlékképei törnek elő... valahogy elaludtam. Áhhh a  megváltó álom. Könnyű, jó érzés de sokszor kegyetlen... olyan mint a szerelem, nagyon nagyon lassan öl.... szpátty...

Reggel 7 óra. Éktelen dübörgés az ajtónkon, majd ékes angolsággal a következő mondat:

"Manchester general police! Everybody get up!!!" Azaz Manchesteri rendőrség! Mindenki felkelni.

.. Ez még álom? Vagy valóság? Ismét egy furcsa manifesztációja baljós gondolataimnak? Óvatosan kinyitom a szemem... A reluxán keresztül pont a szemembe sütő nap vakít... kialvatlan táskás szemeimet mintha ezer tűvel szúrnák. Ez túl szar ahhoz hogy csak álom legyen. Odanézek az ajtóra és megpillantom Godzilla eltitkolt féltestvérét.... kb 2 méter magas, 140 kg és nem kövér. Pisztoly, golyóálló mellény, bilincs minden... Nah az első 3 mondatot amit angolul mondtam még én sem nagyon értettem... 

Elkérik az igazolványaimat közben egy sanda mosollyal végigmér miközben épp szerszámigazítást végzek magamon... Attila is hasonló állapotban van... Hála istennek Balázs már reggel 5 kor elment melózni. Leterelnek minket a nappaliba... Itt jött a döbbenet. A többiek is ott vannak és akkor látjuk, hogy még hatan vannak. Kommandósok, nyomozók, rendőrök, bevándorlásiak... A fáradtságtól leblokkolt agyam működésbe lép! Vészüzem, szoftverfrissítés! 

Valószinű nem velünk van probléma mert akkor már bilincsben fetrengnénk a padlón. De ezek csak elemzik a magyar neveinket és próbálnak több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel kommunikálni. Ekkor kérdés nélkül átmentem a konyhába, főztem egy kávét, megkérdeztem a házikommandónkat hogy kér e valaki, majd a nemleges válasz után cigi kávé kombóval óvatosan megkérdeztem hogy mi a faszt is akarnak itt... 

Egy előző lakót keresnek... Áront. Ismerem? Mondom hogy igen, mivel együtt dolgoztunk a Tescoban. Na ekkor hirtelen 7 szúrós szempár nézett rám. A többiek már nem voltak túl érdekesek. Azonnal mondjam meg hol lakik, kivel, mikor merre jár stb stb. Egy régi telefonszámmal tudtam nekik szolgálni mindössze illetve a munkáltatónk pontos adataival... Kb 40 percet voltak itt de ezidő alatt majd fél doboz cigit elszívtam. Elmentek... Én sűrű füstfelhőmbe burkolózva elkezdtem felfogni hogy mi is történt itt az elmúlt 1 órában... 

Túl sokat nem volt időm mélálkodni, mert 10 órára mennem kellett az ingatlan közvetítőhöz szerződést kötni a lefoglalózott házra. Odaérve önelégülten leültem az egyik bőrfotelba. MA MÁR MEGLEPETÉS NEM ÉRHET....

A FASZT NEM!!!!

A ház tulaja az irodán kívül kiadta a kecót... Ó hogy a mocskos szeplős, albínó kurrrva anyád. és itt még valami 5 perc ismétlés nélküli magyar káromkodás hagyta el a számat. Irány haza... B terv indul. Na majd én megmutatom ennek a sok belterjes angolnak a magyarok istenét.

Irány haza.

Belépek fogadnak a többiek... Lefogyott az áram.... itt már megbotránkozni sem tudtam... vészüzembe átkapcsoltuk az órát és elmentem fürödni... Kb 30 percig engedtem magamra a forró vizet... tisztuljon a fejem... Szükségem lesz rá. Ezen a héten egyedül viszem a műszakot, testileg, lelkileg, egészségileg össze kell szedni magam. A meló viszonylag eseménytelen. gyorsan elmegy az a 9 óra. Irány haza, és most itt blogolok nektek... Azt hiszem ma is lesz min gondolkoznom az este... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr544661235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.07.17. 14:30:55

Szóval....a frászt hozod rám...igazán nem is tudom jó dolog e ha írsz vagy rossz....deeeeeee tudom ha jókat írsz jó..de ha ilyeneket mint a legutóbbi beszámolód....hát akkor kiver a víz idegbeteg leszek és izgulok addig amíg megnyugtató választ nem kapok a kérdéseimre!
Remélem az egészséged helyreáll mihamarabb és nem kell szenvedned a megfázástól...
Annak örülök,ha a meló sima és gond nélkül letelik a 9 óra!
Kívánom,hogy a lakás kérdésetek is mihamarabb megoldódjon,és végre ismét pozitív híreket olvashassunk.
Szép napot és jó hetet kívánok,gyógyulj meg...testileg ...is :)..már csak 65 nap és látlak! <3

Gusshun 2012.07.17. 15:09:56

:)
Zajlik az élet és miért keresték a srácot? :) Az az érdekes rész a dolognak.

micsoda? 2012.07.17. 21:49:13

"Dohányzás káros az egészségre" Még a jó minőségű is:)

Archenemy 2012.07.18. 01:13:01

ilyen is csak magyarországon történhet!!!

Don Quixote de la Ferko 2012.07.18. 01:13:45

Az "ámerikai" (ángol) álom.

Még az íze is más annak, ha angol rendőrök basztatnak, nem a magyarok.
Ezért már megérte kimenni.
Hajrá. Éljen a "szábáccság".

lavór 2012.07.18. 01:14:02

@Gusshun:

Nem adta le valószínűleg a munkaruháját vagy a belépőkártyáját, mi másért?

Szaktanár 2012.07.18. 01:14:16

greater manchester police lesz az, nem manchester general police. kiderült, mit akarnak a sráctól?

Fájnensöl Tájmsz 2012.07.18. 02:00:42

Szia!

Éjjel kettő van majdnem, úgyhogy most csak annyit írok neked, hogy abba ne hagyd a blogolást!

Kíváncsian várom a folytatásokat :)

Üdv.

dennisthemenace 2012.12.21. 23:14:22

@Don Quixote de la Ferko: Ezek rendorok, nem egyenruhaba bujtatott csurhe.
süti beállítások módosítása