The BOSS 2012.03.28. 18:54

Jelentem élek!

Igen, tudom eltűntem már egy jó ideje... De mostanában kicsit besűrűsödött az életem. Folyamatosan dolgozok hála istennek. Szombaton 12 órát, vasárnap mivel pihenőnap csak 8 at kell. Hétfőn aztán ismét elindult a hét. Igen csak kemény a munka, valóban fizikai és nagyon megterhelő. Napi 10-15 tonnát mozgatok meg KÉZZEL! A lábam jelenleg olyan érzés mintha kötőtűbe léptem volna. Kell néznem magamnak egy jóféle munkavédelmi bakancsot, vagy inkább ilyen sportcipő jellegű (de természetesen munkavédelmi) cuccot. Kedden érdekes dolog történt. Szólt a főnök 9 óra körül, hogy aki akar elmehet haza. Mivel én dolgozni jöttem ki ezért végignyomtam a napot, majd még 4 órát túlórába. Szombaton a 12 óra után már tisztán látszott, hogy még nagyon edzetlen vagyok hozzá. Gondoltam hogy kedden már egyszerűbb lesz. Hát nem volt az. Kb úgy éreztem magam mint egy mosott rongy. Azért ma reggel is bementünk, igaz a reggeli séta nagyon nehezen indult. Már átraktam az utcai cipőm alsó párnázott (lúdtalpbetétes) részét a bakancsba. Egy fokkal jobb lett. Nyomom a melót mikor odajött a főnök, hogy maradok e ma túlrázni. Udvariasan mondtam neki, hogy sorry de ma nem jó. Ok, semmi gond. Aztán egyszer csak jött az üzenet, hogy a mai műszaknak vége. Hát nem kicsit meglepődtem, de egyáltalán nem bántam. Végre van időm kipihenni magam, elmenni a városba vásárolni, meg kipakolni a szombati átköltözésem óta még bőröndben lévő cuccaimat. Néha kell ilyen is.

Egyébként nap közben azon elmélkedtem a meló magányában, hogy az otthoni fizetésem arányba áll az ittenivel. Otthon kb 1 hónap alatt dolgoztam annyit (vagy kevesebbet) mint itt egy héten. És az itteni heti fizetésem az kb otthon egy havi... :) Úgy számolom, hogy még 3 hét és sikerül végleg egyenesbe jönnöm. Az első fizum egy az egyben elegy az egy hónap munkakeresés alatt felhalmozott adósságokra. Aztán már csak pár dolgot kell megoldani. Első lépés lecserélni a jogsimat angolra. Ez kb 50 Font, majd nézni kell egy normális kocsit. Itt az utcában áll egy 2001 es évjáratú ford mondeo. Tipp topp, elegendő felszereltséggel. 600 Font (kb 200.000 Ft). Ha ez összejön már nem kell aggódni a bejáráson.

Ma hogy voltam a városban már nézegettem a házbérleti díjakat. 1 szobás, fürdő, konyha, wc, viszonylag normális helyen havi 300 font. Ha sikerül kihozni a kis feleségemet még akár 1 fizetésből is fenntartható. 2 fizu mellett meg több mint tökéletes. De ez már tényleg a jövő zenéje!

Megpróbálok majd újra napi rendszerességgel írni, de egy kicsit most még sok nekem a meló, illetve az új helyemen még nem raktam össze a gépemet (most is egyik szobatársam laptopját nyúltam le).

És mai nappal visszaállítottam a kommentelések lehetőségét. Úgy gondolom, hogy kedves trollok akik igyekeztek itt engem és más embereket gyalázni, már biztos új terepre mentek. Szóval írjatok! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr584346321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2012.03.28. 20:02:36

csodálkoztam is, hogy nem lehet hozzászólni, de így már értem. Kurvajó a blog, így tovább, minél több poszttal:D Ja és egy kalappal és jó munkát:D (tudomtudom, nincs olyan, de csak jobb ott na:D)

Gusshun 2012.03.28. 20:21:28

Örülök, hogy újra írsz! Hajrá a munkában és mindenben, bízok benne, hogy lassan én is követni foglak!

Watermill 2012.04.05. 01:18:47

drukkolok, nagyon tetszik a hozzáállásod! Így menni fog minden! Hajrá!

Gusshun 2012.06.20. 09:58:51

Sok sikert! Örülök, hogy olvashatunk mindennap ezentúl :)
Majd én is követlek remélem!

micsoda? 2012.06.20. 09:58:51

Jó, hogy írsz megint. Ha jól olvastam, kint lehet keresni is, ha dolgozol. Itthon meg hiába szeretnél többet keresni csak a munka lenne több. Azért azt már mégse!

Watermill 2012.06.20. 09:58:51

Na végre, már vártam :-)
Trollokkal ne törödj! Tetszik ami és ahogyan írsz, de legfőképpen a hozzáállásod! Menni fog ez. Azt tudod, hogy létezik egy másik fasza blog is egy rendszergarázda srác tollából aki pár hónapja él Angliában? Vele is megtörtént már minden ami csak előfordulhat, most éppen a pre-paid gázórát inézte. Lehet, hogy onnan is meríthetnél okosságokat :-) Ha érdekel ideschmittelem a linkjét.
További szép hetet és gyorsan múló izomlázat!!!

Dmarci 2012.06.20. 09:58:51

Örömmel látom az új postot. Magam is szeretnék Angliába menni dolgozni, úgyhogy számomra ezért is nagyon érdekes látni, hogy hogyan boldogulsz kint. Sok sikert a kinti élethez!
süti beállítások módosítása