pár napja semmi komolyabban említésre méltó nem történik velem. Azt hiszem elkezdtem élni a szürke hétköznapokat. Reggel korán megyek dolgozni, délután meg csak egy forró fürdőre vágyik miden sajgó porcikám. Habár mostanában nem megy az alvás. Lassan akkora táskák nőnek a szemem alatt hogy a repülőn pótjegyet kell vennem nekik. Amióta kint vagyok lassan 10 kg ot ledobtam. Kezd eltűnni a pocak... 30 év kemény munkája vész oda :D

A jövő hét azért még tartogat meglepetéseket. Majd' 2 hónap után újra láthatom a feleségemet. Szombaton jön ki, és igaz hogy szerdán már utazik vissza, de már várom mint sulis gyerek a a vakációt.

A meló a szokásos. Hajtok, és fáradok. De ahogy látom az agencyk itt sincsenek a helyzet magaslatán.Hétköznap egyik este jön az sms hogy másnap ne menjek dolgozni. Ok. Majd 2 nap meló és ma úgy jöttünk el hogy holnap reggel 6.30 kor újra. Még haza sem értünk már ott volt az sms hogy szombat szabadnap. Ok... legalább pihenek egy kicsit... kb 1 óra múlva újabb sms hogy szombat mégis délután meló... Nah szép. 2 órán belül 3 különböző variáció... Nem baj.A délután úgy is jobb, mert nem kell 5 kor kelni.

Most viszont pihi!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr934416423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.04.14. 21:04:19

Hiába, a jó magyar kajának nincs párja. Na, de jön az utánpótlás:) Mekkorákat ettem én is a hazaiból. Ünnepi volt a finom szalonna hagymával. Szép hétvégét, meg elejét:D

dennisthemenace 2012.06.20. 09:58:49

@micsoda?: A lengyel boltokban kapható cuccok szerintem hozzák, sot néha verik is a magyar minoséget.
süti beállítások módosítása