The BOSS 2012.04.14. 23:02

Szombat...

Hát a mai napom sem volt eseménytelen. Reggel felkeltem, és úgy éreztem magam mint akit agyonvertek erőt vettem magamon és elvánszorogtam a fürdőig. Egy kád igazán forró vízben áztattam magam vagy fél órát. Ez mindig segít. Délelőtt olyan tenniakarás lett úrrá rajtam. Úgy éreztem valamit kell csinálnom.... nem tudtam mit csak csinálni valamit. Aztán fura ötlettől vezérelve elmosogattam.. :D Majd reggeliztem. Ekkor jött a főbérlőm a heti rentért. Odaadtam neki a pénzt majd beszélgettünk. Elmondta, hogy a kocsiján egyre több a megmagyarázhatatlan jelenség. Nem működik a belső világítás, rádió, a bal első lámpa, illetve világít a check engine lámpa. Nah végre egy igazi tennivaló. Szép sorban elkezdtem keresni mi is lehet a hiba. A bal első lámpa volt a legegyszerűbb... Simán kiégett csak az izzó. A belső tér áramkörei már kicsit bonyolultabbak voltak. Elkezdtem szépen visszakeresni a hibát, de sajnos műszer nélkül nem sok mindent tudtam tenni, leellenőriztem a biztosítékokat de minden rendben volt. Ezt halasszuk a következő körre... A check engine (motorhiba) lámpa fontosabb volt. Hirtelen ötlettől vezérelve megnéztem a nivó pálcát. Egy sűrű mézszerű, fekete cucc van benne, abból s kevés... Hát ez magyarázatot ad pár dologra. Kérdeztem a tulajdonost hogy szokott e utána tölteni olajat."Hát persze", jött a válasz... és mivel? Ott van a csomagtartóban a piros flakonban. Nah végre egy pozitív dolog...  Megnézem... 20W-40 ????  micsoda???? Egy 2001 es Volvoba 20w40??? És már egy ideje ezt tölti bele??? Akkor nem csodálkozom semmin... Elmagyaráztam a dolgot a tulajnak, mit hogyan csináljon ha nem akarja rövid időn belül megölni a technikát. Ezután jófejségből bevitt dolgozni. A meló gyorsan és nagyon jól ment. Csak úgy röpködtek a jobbnál jobb eredmények, és telt az idő.

Hamarabb hazaengedek, ez kifejezetten jól esett... most egy hatalmas pihenés következik... De holnapra mit találjak ki??? Majd kiderül...

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr24432622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.04.15. 12:58:16

Ügyes! Alakulnak a dolgok nagyon.

lipton-szabi (törölt) 2012.04.15. 18:47:46

holnap fözzél nekem kávét, vagy egy jó teát...
;)
süti beállítások módosítása