The BOSS 2012.05.03. 00:53

Esti gyors írás!

 Igen élek... csak nagyon elfáradtam ma. Van egy jó hírem Angliába vágyódó tettre kész csajoknak... Tudok melót! Ha beszélsz valamennyit angolul, és megvan az elhatározás, itt egy könnyű 2 műszakos munka és szállás vár. Ha érdekel keress meg mail ban és megadom az ügyintéző számát. Elsősorban az ismerőseim írjanak mert csak olyan embert ajánlok be akiért felelősséget tudok vállalni. (vagy nagyon meggyőző). Nem én adom a munkát csak most tudok egy jó lehetőséget!!! Szendvicseket kell gyártani... 

Szóval ennyi a promó része. A mai napom sima szokásos keménydió volt. Egy meglepő dolog történt csak. Hazafelé úton lettem figyelmes arra hogy is javítják itt az utakat. Csak éjszaka dolgoznak, és csak olyankor mikor nem okoznak fennakadást. Nincs indokolatlan sebességkorlátozás, és azonnal feloldanak mindent amint lehetséges. Itt érezni hogy az emberekért dolgoznak, és tudják hogy az ő pénzükből van fizetésük. Meglepő de itt ez is működik!!!

Ma érdekes dolgot vettem észre magamon. Az elmúlt 1,5 héten fogytam kb még 5 kb ot... Már a Balázs gatyája is rám jön... ez azért kemény. Alig várom már a pénteket hogy új cuccokat vegyek mert lassan hajléktalannak néznek. Hoztam ki egy pár ruhát, de ma kb 15 percig válogattam őket hogy valahogy kinézzek amikor a városba megyek. Érdekes mert amikor szándékosan akartam fogyni nem tudtam... most meg? Furcsa dolog ez az élet nevű játék... 

Pénteken teszek fel képet az ismerősök kedvéért... (meg a kételkedőknek)

nah de most szpátty... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr804485559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.06.20. 09:58:48

Hát, elég gyorsan túl tetted magad a házasságon. Jó, nem firtatom. De, ha őszinte hozzászólást akarsz, Te is az legyél. Ez a fogyás a külhonban, elég érdekes. Például, ahol én dolgoztam, én főztem, mégis fogytam. Szerintem a kalória dús táplálékot - Tesco - nekünk adják el. Ajánlatodra, ha abban a korban lennék, rohannák ki dolgozni.
süti beállítások módosítása