Ma nagyon gyorsan vég lett a melónak. Nem is baj, legalább egyedül vagyok a szobában. Összepakoltam egy kicsit (már amennyire a helyzet engedi, a srácok azért nem könnyű esetek). Gondoltam lefekszem egy kicsit aludni, de nem ment. 

Megjött megint az esős idő. Fáj a fejem, levert vagyok, és nincs kedvem semmihez. Mostanában túl sok érdekes dolog sem történt.. Akkor minek is írom ezt a posztot? Talán csak az otthoniak kedvéért, hogy megnyugodjanak jól vagyok. 

Nézegettem a telefonomban a fényképeket, és kategorizáltam őket... Egy két ismerősnek küldtem belőle. 

Azért elkezdett hiányozni pá otthoni dolog, főképp a szeretteim, a kaja és a finom borok. Elgondolkoztam rajta, hogy teszek egy pár napos villám látogatást otthon, de aztán lemondtam róla. Az első 3 hónapban úgy sem nagyon adnának szabadságot, meg inkább gyűjtögetek egy kicsit. Nyáron úgy is Ibiza a cél...  oda meg azért nem át némi cash. 

Mindenkinek kellemes péntek estét és aki nem dolgozik szombaton annak jó pihenést! Én holnap is megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr614524939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:48

Szia!Hát kisfiam a villám látogatásnak tudod én örültem volna a legjobban..de megértelek!És annak is nagyon örülök,hogy akkor is írsz amikor túlságosan sok minden nem történik! Nekem ezek a hírek vannak Tőled,na jó a privát levelezéseink is...de azért ezek olyanok nekem mint a cseppekben adagolt "boldogság hormon" jobb mint a csokoládé..pedig tudod azt imádom!
Vigyázz magadra Neked is jó hétvégét,és ha a fejed fáj,ne kínozd magad időben vegyél be fájdalom csillapítót...ha hagyod migrénes fájdalom lehet azt viszont nem minden gyógyszer veszi ki...Szia Kisfiam..tudod.....!<3
süti beállítások módosítása