The BOSS 2012.05.28. 21:47

Kutyák vagyunk...

Hogy miért érzem kutyának magam? Vagy inkább kutyául? Erre a meló a legjobb válasz. Harmadik napomat nyomtam túlórába, az ugye édes ráadás, hogy ma is reggelre kellett menni, holott délutános lennék... Én meg rühellem a reggeli kelést. Bemegyek melóba, csavarom a targoncának... Odajön a délelőttös manager és közli, hogy ma is túlórázok... Próbálom neki elmagyarázni, hogy hatodik napom egyfolytában, és eddig is nyomtam a túlórát de megerősített benne hogy ez nem kérdés/kérés volt mert akkor lenne választási lehetőségem. Estig maradok és kész... fasza... mindegy ez is eltelik egyszer és holnap már nem kell reggel kelni...  

Megkapom a következő megrendelést... sörök... 30 db félliteres sör egy dobozban... nah ilyenből kell kézzel megpakolni 3 kalodát... az kb 1300 kg fél óra alatt... ó hogy mennyire gyűlölöm a focit (valami VB, vagy Eb vagy miatök van itt és mindenki sörözik a focira...) már azt sem szeretem aki a focit szereti... 

A nap hátralevő részében még megmozgatok vagy 10 tonnát... finom. Hullafáradtan esek haza. Gyors fürdés, és bezuhanok az ágyba... telefon kikapcsol, teljes nyugalom... Sajnos Balázs nem így gondolkozott ami a telefont illeti. Este nyolckor csörgött is hogy holnap is túlóra..  12 órát megyünk... és választásom itt sincs... 

Kicsit kezdek besokalni... 

Azt hiszem eljött az idő, hogy körülnézzek valami más meló után! Ebbe csak tönkremegy az ember, és még nincs is itt az olimpia... Akkor mi lesz velem? 

Az otthoni dolgaim sem alakulnak jól. Kedves és népes számú barátaimnak üzenem, hogy néha azért küldhetnének üzenetet, emailt, vagy esetleg megereszthetnek egy telefont. Az rendben hogy olvassák a blogot és tuják mi van velem, de én semmit nem tudok róluk. Engem is érdekelne mi van otthon, hogy finom e még a magyar paprika és kolbász???

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr894551652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirLancy 2012.05.29. 10:03:29

Itthon minden rendben, ülünk a 650$-os bőrgatyánkban és zabáljuk a szarvashúsos pizzát...

ui: ha már a haverjaid nem írnak :-|

anya-mami 2012.06.20. 09:58:47

Szia édes Kisfiam! Tudod a szűk családod ami annak mondható gondol rád sokat még ha nem is említed ezt,bár tudom az un."baráti levelek" jobban esnének,de nem biztos ,hogy azt hallanád ami a valóság..lehet csak azt amit szeretnél!A bejegyzéseidre ritka kivétellel mindig írok...amikor még itt nem tudtam akkor volt,hogy email-ben kerestelek...hívnálak é telefonon is..de nem tudom mikor lehet..mikor nem zavarlak!
Vigyázz magadra ha lehet ne hajtsd magad nagyon...Szeretlek! Puszi:anya
UI :ha majd haza jössz főzök neked és megízlelheted a paprika és kolbász ízét! :)

micsoda? 2012.06.20. 09:58:47

Szerintem is, néz körül más munka után. Különben meg dicsekedj, a külföldön munkavállalóknál az a módi. Itthon meg a közöny.

ippiaimi 2012.06.20. 09:58:47

Bélusom!Én ha írok nekem meg nem is válaszolsz!!!!!!
süti beállítások módosítása