The BOSS 2012.05.31. 23:04

Perfecta renovatio

Tegnap este osztottam szoroztam. Forgolódtam mit kellene tennem. Jó lett volna valakivel beszélni, tanácsot kérni de mégsem tettem...

Reggelre kitisztult az agyam. Felpörögtem és döntöttem. Ha már egyszer úgy hozta az élet, hogy váltani akartam és minden lehetőség adott akkor miért ne? Mit veszíthetek? Szóval aludtam egy nagyot, néztem ahogy Balázs hullafáradtan elmegy a kötelező túlórájára... Én már máshol fogok ma dolgozni. Végre nem kell az acélbetétes cipőt felhúzni, melósgatyát, és melóspólót ölteni... Csak simán utcaiba elmegyek és kész. 

A hely nem volt számomra teljesen ismeretlen. Kb két hónapja már voltam ott egy napot. Az akkori kép várt most is. Viszont jelentősen cserélődött az emberállomány. Akkoriban kb 20 an dolgoztak ott... nagyrészt nők, 45 év felett.... Hát most meglepetés ért... fiatalítottak rajtuk. Az őszintét megvallva meg is értem mert a legutóbbi hímzőegylet munkasebessége töredéke volt a mostaninak. Sajnos a minőség nem változott... Aki látta már az angol nőket pontosan tudja miről beszélek... Maradjunk annyiban, hogy az igen ritka kivételtől eltekintve... hmm hogy is mondjam nagyon finoman... Szóval nem szépek... (és most tényleg nagyon finoman fogalmaztam). 

Viszont ahogy hallottam teljesen más világnézetük van mint amihez én hozzászoktam! Szerencsére abból indultak ki hogy senki nem beszélt angolul azok közül akik idáig ott voltak és így nyugodtan beszélgettek. Én meg nem reklámoztam, hogy szinte mindent értek amit beszélnek... Főleg mivel mint új "hús" én voltam a téma... :D hát ez beszarás... Azért egy kicsit zavarban voltam mikor mentem alapanyagért és azt beszélgették mögöttem hogy melyik hogyan fixíroz engem... Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok egy Adonisz de most valami olyan közegbe kerültem ami furcsa... Mindig is vágyam volt tudni, hogy mit is gondolhatnak mások rólam... hát most a tudatlanság álcájával ezt sikerült elérnem... 

Azt gondoltam, hogy még hagyom pár napot had beszélgessenek, és ha megint valami hasonló téma lesz, bekapcsolódok a beszédbe... na azokra a fejekre leszek kíváncsi... :D

majd beszámolok arról is! üdv mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr594558231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.06.01. 10:01:20

Mégis mi az új munkád? Ki tudja ennyi nő között, csak lesz olyan aki a lelkén kívül is szép:) Azért várd meg a magyart!

SlafRock · http://holdontul.wordpress.com/ 2012.06.01. 20:14:57

Szóval Onedin óta nem változott a helyzet?:)

retech.sys 2012.06.01. 22:54:30

Most akkor ez egy hímzőegylet?
Tényleg mit kell csinálni?

Magyar nők között is vannak olyan primitívek hogy nem zavarja őket hogy épp téged beszélnek ki hangosan.Főleg az alacsony értelmi szintűeknél.

Több fotót tessék feltölteni!

anya-mami 2012.06.20. 09:58:46

Kíváncsian várom a folytatást!Remélem nem feledkezel el hű olvasóidról...
Kívánom,hogy a váltást siker koronázza,és a döntésed jó dolog legyen! :)

lipton-szabi (törölt) 2012.06.20. 09:58:47

Olvasok....
Hívni nem tudlak...
Látlak a face-en de nem zavarlak, te nem keresel...
Tanácsot nem tudok adni, de véleményem van.
Na mind1.
Sok szerencsét, veled vagyok sokat gondolok rád,hiányzol.
süti beállítások módosítása