The BOSS 2012.03.06. 15:53

Job center plus

 Ma sem nagyon volt időm tétlenkedni. A tegnap összeszedett e-mail címekre küldtem el az önéletrajzomat illetve némi plusz infót. Remélem már hamarosan csörögni fog a telefonom. Ezután elmentünk a helyi munkaügyi hivatalba. (Job center Plus) Erről azt kell tudni hogy minden állást itt meg kell hirdetni. Persze ez is másképp működik mint otthon.

Itt nem egy flegma és életunt fölényeskedő adminisztrátor fogad. Belépsz egy szép és kulturált épületbe, ha tudod mit szeretnél továbbmész a "welcome board" mellet ha nem akkor ott eligazítanak. Odamész az egyik szabad terminálhoz és máris előtted az összes állás. Ha kell időrendben, szakmánként, vagy hely szerint. Ha tetszik valamelyik ott kinyomtatod. Ha összeszedtél pár infót a kinyomtatott papírokkal odaülsz egy üres telefonhoz és ingyen felhívod a munkáltatókat. Az egész olyan természetes és kulturált amit otthon nem nagyon tudnak elképzelni az emberek.

Hazafelé benéztem pár boltba, csak a miheztartás végett mert összesen 5 Font van a zsebemben, a végén azért vettem magamnak egy kenyeret 50p ért. Hazaérve gyorsan csináltam magamnak egy fincsi kis májkrémes kenyeret. Nyam nyam... :(

Most ott folytatom ahol reggel abbahagytam... Keresem az e-mail címeket és küldöm az adataimat! Mindenki kívánjon nekem is sok szerencsét! 

Jah ma ünneplem egyhetes ittlétemet. Ha úgy nézem gyorsan elment az idő csak az otthoniak ne hiányoznának annyira! Azért remélem hamarosan újra láthatom őket! Nah ennyi a lazítás! Go to work!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr334293278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása