Látok némi fényt az alagút végén. Félek egy kicsit mert ma annyi pozitív dolog történt velem, hogy úgy érzem valami rossz fog történni. De vegyük sorba a napomat. Reggel felkeltem és átmentem a Balázshoz megérdeklődni hogy mi van már azzal a melóval amiért végülis kijöttem. Itt jött az első jó hír. Jövő hét szombaton megyek interjúra és ha sikerül kedden már kezdhetek. 7,5 Font kezdő órabér. Hmmm nem rossz. Folytattam az utamat, 2 raktárba, és mind a kettőnél pozitív válasz. Jövő hét hétfő 9.30 ra kell mennem a boots ba interjúra. Az viszonylag közel is van és nem egy megszakadós - pulykabelező - meló. Nah hajrá. Azért biztonság kedvéért még felhívtam a helyi Toyota gyárat, hogy érdeklődjek és adtak egy web címet ahol kell jelentkezni. Kb 10 re megvoltam ezekkel. Még előttem az egész nap, és hiába van péntek, hajtani kell a melót. Újra körbejártam az összes agency t, hátha. Itt túl sok minden nem változott.

Közben bementem a városi könyvtárba és regisztráltam magam. Érdemes, mert teljesen ingyenes a könyv kölcsönzés és van lehetőséged internetezni is. Ez nem rossz ha bent vagy a városban és hirtelen meg kell találni bármit. Kb 10 perc alatt megvolt a regisztráció. Ez is letudva. Szép időben hazasétáltam, néztem az embereket, a forgalmat. Leültem egy kicsit a plázában. Volt időm gondolkozni és nézelődni. Ismét konstatáltam hogy mennyire más az itteni emberek életritmusa. Kifelé menet megkaptam az itteni legnagyobb bókomat. Megfogtam az ajtót két idős hölgynek erre ők "You are a Gentleman!" . Mármint én?? Úriember? WOW! Jó kedvel jöttem haza. Itthon nézem a leveleket. És egy barna borítékra az én nevem van írva. Nocsak. Kinyitom és mit látok? Megjött az Insurance számom!!! Az utolsó lépés a munkavállaláshoz. Ezek szerint készen vagyok! Már csak a meló jöjjön és akkor lesz igazán jó világ!!!

Szépen lassan, apránként haladok a kitűzött cél felé, de hát cseppekből áll össze a tenger...

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr984299995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása