The BOSS 2012.05.13. 19:46

A hétvége.

"az előző részek tartalmából" :D

péntek este tervezgettem egy Lutoni és egy Birminghami utat.Sok fényképpel és egy kis kirándulással a városban. Vasárnapra csak a Kínai étterem ismételt meglátogatása volt a biztos pont...

és akkor nézzük mi történt a hétvégén. Szombat hajnali 1-ig gépeztem majd másfél óra alvás után indultunk a reptérre. Mondanom sem kell hogy szinte semmi erőm nem volt. Mire odaértünk már kelt fel a nap de valahogy nem láttam a perspektívát. kb 8 ra otthon voltunk, ismét 2,5 óra alvás és irány a másik reptér. Felvettünk egy emberkét... hát nem is tudom... Első ránézésre full alkoholista... pesti buszsofőr ember, aki  pár óra utazás után szó szerint remegett a cigiért... Nem sok jót nézek ki belőle. 

Délután egy kisebb alvás, majd takarítás következett...

vasárnap. Úgy volt hogy mennem kell szendvicsezni, de hál' istennek megoldották. Szóval elmentem vásárolgatni és vettem magamnak egy cipellőt, meg némi izomregenerálót, hogy jobban bírjam a melót.

Szóval most egy két hónapos kúra következik... kíváncsi vagyok lesz e eredménye. 

majd beszámolok erről is... addig is heads up!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr444506531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya-mami 2012.06.20. 09:58:48

Szia Kisfiam!
Csak óvatosan azokkal az izomnövelőkkel,tudod akkor inkább a súlyzóra szavazok...azokkal ha erősítesz...de az ilyen szerektől csak bizonyos izomkötegek nőnek...szerintem nem egészséges....de Te tudod,és azt is én melletted vagyok habár távol Tőled! Nagyon szeretlek!Vigyázz magadra!

Gusshun 2012.06.20. 09:58:48

Fel a fejjel, ahogy mondod.
Ígértél képet is szerintem sokan várják már :)
süti beállítások módosítása