The BOSS 2012.05.19. 12:24

Szombat...

 Tegnap panaszkodtam, hogy nem történik semmi érdekes velem... hát este történt... Csak kívánnom kell és teljesül? Szóval estére lefogyott a feltöltőkártyás gáz. Gondoltam sebaj, elmegyek feltöltöm hogy főzni és fürödni lehessen. Este fél 10 körül szépen átballagtam az üzletbe és töltöttem 15 Fontal. Nem volt nagy élmény a szakadó esőben és szélben sétálgatni... pedig ha tudtam volna...

Hazaértem, és bedugtam a kártyát az órába. Megnyomtam a piros gombot ahogy írja a leírás. Semmi.. Újra próba.. semmi. No ez nem jó játék! felhívtam az ismerősöket hogy én vagyok e jobb szélen a balfasz vagy itt valami szivat. Még vagy ötször megpróbáltam persze semmi eredménnyel. Nah mondom fasza, átrázott a paki boltos srác. Akkor irány vissza a boltba. Bemegyek (még jó hogy éjfélig nyitva van), vázolom a helyzetet. Elkéri a kártyát, bedugja a terminálba, és mutatja hogy 15 Font rajta van, és hogy az óra lesz a ludas... Hazaérve azért még megpróbáltam párszor. Persze semmi eredmény... Este 11 óra. Felhívom a szolgáltatót. Ígéretet kapok hogy másnap reggel (azaz ma) jönnek. Ez így is volt. Jött a srác és 5 perc diagnosztika után komplett órát cserélt... Ez fasza csak éppenséggel új óra, ahhoz új kártya is kell amit csak a szolgáltató küld ki postán. Addig van rajta 10 Font azt osszuk be. Na erre kíváncsi vagyok mikor lesz belőle valami.

Ma reggel közben folyamatosan zaklatnak a melóhelyről hogy menjek be túlórázni korán mert nagyon sok meló van. Hát ahogy tudok megyek. De nem sietek. Nincs kedvem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr464525691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása