El sem hiszem, hogy Angliában vagyok... A szobában több mint 25 fok van és mellé 73% páratartalom... szinte rosszul érzem magam. Pár napja megérkezett hozzánk is a nyár.

Valószínűleg a főnökeim is véteknek tartották, hogy ilyen szép időben sokat bent dolgozzunk ezért ma is elküldtek haza minket 11 kor. Ezen a héten nem szakadtam meg.. De most nem is bánom. Jól esik a lazítás. Hazajöttünk és egy hirtelen ötlettől vezérelve rákívántam egy sörre. Balázsnak sem kellett puskát tartani a fejéhez. Elkísértük  Attilát a buszig - szegény indult melóba - mi pedig bementünk a Lord Burtonba.  Tikkasztó meleg és hatalmas élet. A kerthelység tele fiatalokkal. Na végre egy kis élet. Finom hideg sör, napernyő, jó idő és rengeteg ember. Mintha a Balaton parton ülnék valami elit krimóban.

Egyszer csak egy 20 év körüli ránézésre is kocka srác, a nagyapjával betévedt. Pont a mellettünk lévő asztalhoz ültek, azaz az öreg majdnem eset... Már nem tűnt szomjasnak... És miért is ne folyamatosan járt a szája. Balázs meg valamit válaszolt neki... na itt már el voltunk ásva. Rövid monológ után megkérdezte honnan vagyunk. Magyarok vagyunk. A kocka gyerek Angol létére a térképen el sem tudta helyezni. Az öreg tudta és csak ennyit mondott "Gippsy land"... Na fasza... Már nem az első külföldi akitől ezt hallom a söröknek a hatására a mi nyelvünk is megeredt és kb fél órán át próbáltuk az öreggel megértetni hogy a bor az nem ott kezdődik amit ő iszik mert az lenyelhetetlen... Végső elkeseredettségében még bedobott egy Sangria t... Hát vazze ezt is elkúrtad... Az női pia... parttalan vita kezdett kialakulni ezért inkább továbbálltunk. Hazafelé egy kis bevásárlás a vacsorához. Elég volt már a pizzából, inkább vettünk hamburgernek valót :D

Bezabálva, kicsit a meleg és a sör hatására egy akkorát aludtam... Muszáj is lesz most folytatnom. (még szerencse hogy megjelöltem hol hagytam abba :D ) szép estét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr74542586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.05.24. 16:31:59

Hát igen, külföldön minden magyar cigány. Ezt hiába írtam már én is. A sok itthoni kommentező, csak úgy ontja magából a gyűlöletet.
süti beállítások módosítása