A mai napomat a kettősség uralta, pedig nem is az Ikrek jegyben születtem... De valahogy ma nagyon kísért. Reggel elmentem boltba, és fele úton sütött a nap, felén meg esett.. Aztán időközben történtek velem meglepő és valóban jó dolgok is. Azután elindult a nap... fél egy, készülődés munkába. SMS. Nocsak? Ma 4 kor kezdünk... az tuti mert akkor el kell menni a kettes busszal és kb 40 percet szobrozni a kantinban. Ez így is történt. 2.08 kor felszálltunk és Balázs szinte azonnal elaludt. Nekem meg kattogott az agyam. valahogy rossz érzésem volt (még most sem múlt el...), de nem tudtam megmagyarázni hogy mitől vagy miért. Lassan telt el az egy óra. Nem jó az ha az embernek túl sok a szabadideje... 

Leszálltunk, és melóba menet vettem magamnak egy zacsi lekváros fánkot. Nagyon jól esett. Legalább van egy kis kaja a szervezetemben. Azért biztos ami nem bizonytalan ráküldtem még fél liter energiaitalt. Nah ez majd felpörget... 

A meló első része jól is telt. Tudtam haladni, nyomtam ahogy csak bírtam... jöttek is a szép eredmények. Szünet után aztán megváltozott minden. Elhagyott a szerencsém, meg le is punnyadtam... Odahívtak a menedzseri pódiumhoz. Na mondom most dá-dá lesz. De nem erről volt szó. Egyszerűen kijelentette a menedzser hogy holnap jövök reggel túlórázni? Hogy mi? Ez be van zabálva. Mondtam hogy nem! De igen. Most menjek dolgozni holnap meg túlóra. Hát visszamentem nyomtam az ipart, de csak nem hagyott nyugodni a dolog! Visszamentem és megmondtam hogy nem vállalom a túlórát... Nah ekkor már lengyelül anyázott... minden 3. szava "kurrva". Hát legyen. Megmondtam még egyszer hogy nem és otthagytam. 

Szóval most vagy kibasztam magammal, vagy rájött hogy azért nem minden ember droid. Holnap meglátjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr834487545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása