The BOSS 2012.05.11. 23:30

kemény hét volt

 Sok minden nem történt velem lassan egy hete amit érdemes lenne megosztani a nagyvilággal... természetesen nem mentem át vegetációba csak leginkább a belső dolgokban történtek változások... 

A meló nagyon kemény volt a héten. Hajtottak bennünket rendesen... minden nap úgy ültem be a kocsiba mint aki már a nyugdíjas éveinek közepén jár. Azt hiszem kell vennem egy új lúdtalpbetétet a bakancsomba.

De ha már vásárlás... a szerencsétlenségem itt is kísért.  Vettem a fényképezőmhöz egy töltőt, mert az eredeti otthon maradt. Kb 5 napot vártam rá... Megjött, bedugtam a konnektorba és elfüstölt... kínai vacak... 5,5 font volt... de küldenek másikat. Eldöntöttem, hogy sokkal többet fogok fotózni.. vettem egy új objektívet és egy fotóstáskát is a géphez. :D  most már kezd ütős lenni a cucc... :D

Holnap hál' istennek nem kell mennem dolgozni... így hát elmegyek egyik ismerősömmel a Lutoni reptérre viszünk 2 embert akik mennek haza. Hajnali 3 kor indulás... Nem lesz gyenge. Majd hazafelé a Birmingham i reptér a célpont ahol felveszünk egy srácot. Nem lesz szar kör. Csak azon imádkozom hogy a szerencsétlen Transit kibírja... a lelke kivan már a kocsinak és olyan földöntúli hangok jönnek belőle hogy még az én fostalicskákon szocializálódott ingerküszöbömet is megütötte, és sajnos az "aranykezű" autószerelő Josh barátomkicsit messze van hogy felhívjam... mondjuk ahogy ismerem ez nem lenne akadály... de hát kaland az élet!!!

Ja és a legfontosabb!!! LEHET A VÁROSBAN KAPNI TÚRÓ RUDIT!!!! Meg magyar bort és kolbászt is. Igaz arany áron van (9 font egy üvegkékfrankos ami otthon kb 1,5 font) de megéri!!! Komfortérzet növekedés leírhatatlan... 

Most lassan elrakom magam holnapra, de ha összejön a tervem akkor sok szép képpel gazdagíthatom a blogot! Szépe estét mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr794503352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jokki 2012.05.13. 01:14:23

Semmi nem akadály tudod Te is....Ha így folytatod még a végén híres leszek...

anya-mami 2012.05.13. 11:41:49

Szia Kisfiam!
Végül is nem bírtam nyugodni...és íme sikerült a regisztráció beléptem,és itt azonnal hozzá tudok szólni az írásaidhoz!
Remélem jól sikerült a kirándulásod...már nagyon várom a képeket!
Vigyázz magadra :)
süti beállítások módosítása